Vježbe za prsa kod kuće

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbanje je jako bitno za naše opće zdravlje, pa tako i psihičko stanje. Ne kaže se slučajno u zdravom tijelu zdrav duh. Naravno, kada pomislimo na vježbanje uglavnom se to povezuje sa vježbanjem vani, na otvorenom ili u teretani. Ipak sve popularnije je vježbanje kod kuće, posebno u situaciji kad to nije moguće u teretani. Sa zatvaranjem teretana u vrijeme pandemije, covida svi koji vole vježbati našli su se pred izazovom gdje i kako vježbati. U tom slučaju nema puno opcija, već vježbati u vlastitom domu. Nevažno koliko mjesta imali u svom domu, uglavnom će izazov predstavljati rekviziti koji su vam dostupni i kako izvoditi vježbe za prsa kod kuće. Svoj dom uglavnom povezujete sa odmaranjem i ugodom, pa ga je teško povezati sa naporom i vježbanjem. Ovdje se cilja na problem motivacije i faktora okoline koji vas mogu gurati u želji da vježbate. Teretana ima taj faktor, jer ste okruženi drugim ljudima koji vas dodatno motiviraju. O motivaciji je teško nešto reći osim toga da vam tu nitko ne može pomoći, jednostavno to morate htjeti. Sa druge strane kada krenete motivaciju će održavati napredak u vježbanju, pa je bolje ići putem manjih zahtjeva prema sebi. Zadajite si više manjih ciljeva na putu do konačnog. Lakše ćete ih postizati i tako se bolje motivirati za dalje. Ako ste pronašli dovoljno motivacije i imate kakve takve prostorne mogućnosti izvoditi vježbe za prsa kod kuće, postoji nekoliko načina kako te vježbe izvoditi.

Vježbe za prsa kod kuće bez rekvizita za vježbanje

Izvođenje vježbe za prsa kod kuće donosi razne izazove. Prostor vašeg doma, ukućani, vaše slobodno vrijeme i ostale okolnosti odredit će mogućnosti i paletu vježbi koje možete izvoditi. Vježbe za prsa kod kuće su lakše izvedive jer ih je moguće izvoditi bez rekvizita, koristeći vlastitu tjelesnu masu i anatomiju tijela. Također treba upozoriti kako se sve vježbe, pa i vježbe za prsa moraju izvoditi na pravilan i preporučen način. U protivnom će vam biti teže, a i nepravilni položaj tijela prilikom izvođenja vježbe može dovesti do oštećena i ozljeda. Za početnike je preporučljivo raditi 8 do 10 ponavljanja i tako dvije serije za svaku vježbu. Svi koji su u formi i imaju duži staž vježbanja, individualno će procjeniti svoje mogućnosti. Na internetu i stranicama koje omogućuju gledanje videa, možete pronaći vježbe i tamo će vam simulirati i pokazati kako se one pravilno izvode. Najpopularnija vježba za prsa, a za koju vam ne treba ništa osim malo prostora i vlastitog tijelu su sklekovi. Sklekovi odlično razvijaju mišiće prsa i pomoći će vam u podizanju prsa. Poznajemo različite načine izvođenja sklekova, ali onaj sa širim stavom u rukama najviše će aktivirati mišiće prsa. Sklekovi, poznati kao „muški“ izvode se tako da se oslonite na prste nogu i dlanove a ostatak tijela odvojite od površine i izravnate u leđima, dok „ženske“ sklekove izvodite na način da se osim na dlanove oslonite na koljena. Na taj način olakšat ćete pritisak i težinu izvođenja sklekova, pa će taj pristup biti pogodan ako ste početnik vježbanju.

Vježbe za prsa kod kuće sa rekvizitima i opremom za vježbanje

Osim korištenjem vlastite težine, kao kod sklekova, vježbe za prsa kod kuće možete izvoditi i sa opterećenjima u vidu utega i ostale opreme za vježbanje. U tom slučaju ćete kupiti potrebnu opreme, utege i fitness loptu. Utege možete zamjeniti i bocama napunjenim vodom ili pijeskom. Popularne vježbe za prsa kod kuće su leptir vježba i čekić vježba. Leptir vježbu izvest ćete na način da se oslonite na stopala i gornjim dijelo leđa legnete na fitness loptu. Ruke ispružite i to u ravnini ramena, te ih bez naglih pokreta podignete u zrak do trenutka spajanja. Cijelo vrijeme u rukama ćete imati utege odgovarajuće težine. Ova vježba je dobra za razvijanje gornjeg dijela prsa. Za čekić vježbu zazet ćete jednaki početni stav, al ćete ruke ispružiti iznad glave i podizati u ravninu prsa. Vježba sa manjom loptom ili jastukom pomoći će vam ojačati donji dio prsa. U stojećem stavu ispružite ruke ravno ispred sebe, držeći loptu. Laganim, ali kontinuiranim pritiscima stišćite loptu koliko je u vašoj mogućnosti. Vježbanje kod kuće je svakako izazovnije kad je motivacija u pitanju, kao i izvedba, ali kao što vidite ima načina.

Tagovi:

VIŠE IZ KATEGORIJE

Vježba za kukove

Vježba za kukove

Iako ne možemo znanstveno utvrditi korelaciju između zategnutosti kukova i našeg uspjeha u vezama, znamo da kada smo u stresnim situacijama (pojava „borbe ili bijega“) angažiramo svoje emocionalne miš

Vježbe na pilates lopti

Vježbe na pilates lopti

Želite li znati tajnu za jačanje jezgre, zaštitu zglobova i postizanje više koristi od izgradnje mišića od svakog treninga? To je stabilnost. Ili, točnije, vježbe na pilates lopti za stabilnost. Takođ

Težina nogometne lopte

Težina nogometne lopte

Razumljivo je da je veličina lopte jedan od glavnih čimbenika koji određuje njezinu težinu. Veći modeli imaju tendenciju da budu teži jer sadrže više materijala. To nije uvijek slučaj, ali za službene

Treniranje kod kuće

Treniranje kod kuće

Bez obzira kakvo treniranje kod kuće odabrali, započnite s jednom važnom stvari: Zagrijte se! Ne morate ipak puno, dajte si otprilike pet minuta da aktivirate mišiće i povećate broj otkucaja srca. Kru