Zadržite doživotno “kamene” erekcije!

Otkrijte koji će od ova tri lika prvi pasti te kako svaki muškarac (uključujući i vas) može početi već danas konzervatorske zahvate u zaštiti svoje prirodne stijene

Jeste li se ikad zapitali zašto su erekcije “kamene” a ne, znate, “čelične”? Na poslijetku, čelik je tvrđi, jači i ravniji te mnogo bolji građevni materijal. No u stvarnosti, ono što imate u gaćama mnogo je osjetljivije i od kamena i od čelika: ako ne budete pažljivi, može se saviti, spavate li s pogrešnom osobom, može i oboljeti. Ipak, najvjerojatnije je da ćete jednog dana otkriti kako je stameni kamen postao nekako trusan.

I taj dan mogao bi svanuti puno prije nego što ste mislili. Erekcijska disfunkcija pogađa 18 posto muškaraca starijih od 20 godina, kaže istraživanje objavljeno u American Journal of Medicine premda je stanje kudikamo učestalije u starijoj životnoj dobi. Pa što određuje tko će izbjeći impotenciju, a tko će biti mlohav prije četrdesete? Ova tri lika je analizirao i savjetovao dr. Kevin Billups, ravnatelj programa za mušku vitalnost i zdravlje na Urološkom institutu Brady Sveučilišta Johns Hopkins.

LIK 1. – PUŠAČ, MANJE CUGA, UGODNO POPUNJEN

Ako prestane pušiti to će biti odlično. Godine 2014. kineska pregledna studija pokazala je da pušači 51 posto češće razviju erekcijsku disfunkciju u odnosu na one koji nikad ne zapale. Dobro je i to što je prestao puno piti. Ipak potpuna trezvenost, znači i gubitak dijela zaštite erekcije: jedna do 20 jedinica alkohola tjedno može zapravo za 30 posto sniziti rizik od mlohavosti, kažu znanstvenici iz Australije. Ide u teretanu i do 5 puta tjedno, to je pohvalno. Zasad sve stoji. I zapravo, jedini čimbenik koji zabrinjava je indeks tjelesne mase koji je preko 27.

RECEPT ZA DUGOVJEČNOST S obzirom na to da je indeks tjelesne mase katkad neprecizna mjera opasnog viška kilograma, uzmite metar i izmjerite jeste li doista pod rizikom. “Opseg struka veći od 101 centimetra pokazatelj je trbušne debljine koja može sniziti razine testosterona, lučiti upalne spojeve i dovesti do neotpornosti na inzulin, a sve to čini vas vjerojatnijim kandidatom za erekcijsku disfunkciju”, kaže dr. Billups. Ako imate škembu, treba paziti što jedete vikendom, a cugu ravnomjernije rasporediti. “Vikend lokanje i žderanje nije dobro”, kaže Billups. “Dva dana neumjerenosti može poništiti sve drugo.”

LIK 2.  – VOLI ĆEVAPE I HAMBURGERE, NE VOLI VJEŽBATI

Njegova ljubav prema hrani iz prčvarnice polako pretvara njegovo tijelo u masnu masu. “Ako se nastavite tako hraniti, nanijet ćete ozbiljnu štetu zdravlju svoga srca”, kaže dr. Billups, misleći prije svega na transmasnoće i sol koju konzumirata. To, uz moguću povijest bolesti u obitelji, može dovesti do problema za penis: od svih muškaraca s erekcijskom disfunkcijom, 90 posto je onih s čimbenicima rizika za bolesti srca i krvnih žila, kažu znanstvenici sa Sveučilišta Tulane. Pritom je još i alergičan na vježbanje, a istraživanje Sveučilišta Duke nedavno je pokazalo da muškarci koji tjedno natuku manje od tri i pol sata umjerene tjelovježbe imaju manje erekcija u odnosu na aktivnije vršnjake.

RECEPT ZA DUGOVJEČNOST Postoji jelovnik kojim možete potaknuti erekcije, no hamburgeri i pomfrit nisu na njemu. Slijedite li mediteransku prehranu, bogatu maslinovim uljem, orašastim plodovima, voćem i povrćem, može sniziti rizik za bolesti povezane s erekcijskom disfunkcijom. Takva prehrana bogata je jednostrukonezasićenim masnim kiselinama koje srce voli, kao i dušikovim oksidom, glavnim spojem koji potiče cirkulaciju tamo dolje. I naravno vježbajte. Austrijski pokus pokazao je da su muškarci koji su tjedno bicikliranjem ili trčanjem spalili 3000 kalorija ujedno snizili i rizik za erekcijsku disfunkciju za 37 posto.

LIK 3. – BRZ NA OKIDAČU, PREMALO SPAVA, ALI TRUDI SE

Gene još uvijek ne možemo kupiti u dućanu, pa promjenama navika možemo promijeniti i sudbinu svoga zdravlja. On je već sada prešao na visokoproteinsku prehranu, redovito vježba te se meditacijama, a ne cigaretama, rješava stresa i tjeskobe. Problem je što ne spava dovoljno. Kad se besane noći nakupe, mogu s vremenom uzrokovati da se rjeđe budi s erekcijama. “Spavate li manje od šest sati noću, povećavate svoj rizik od pretilosti, moždanog udara, šećerne i koronarne bolesti”, upozorava dr. Bullups. A sve su to čimbenici rizika i za erekcijsku disfunkciju.

RECEPT ZA DUGOVJEČNOST  Imajte kontrolu nad svojim zdravljem, posebice se potrudite saznati kakav vam je krvni tlak i razine šećera u krvi, kaže dr. Billups. Kako biste riješili manjak spavanja, radite jutarnje treninge. Vježbanje kasnije u danu može pobuditi organizam pa na kraju dana buljite u strop u spavaonici, kaže dr. Billups. Što i gdje jede ujutro također je bitno. Japanski znanstvenici otkrili su da muškarci kojima je doručak bogat triptofanom i koji su izloženi suncu imaju noću više razine melatonina koji potiče san. Stoga, podignite rolete i na tanjur stavite dimljenog lososa ili jaja, dok pijete kavu s mlijekom.

Jeste li pogodili gubitnika? To je prema doktoru LIK 2. jer se konstantno vrlo loše hrani i ne bavi se sportom što je najgora kombinacija među ova tri lika.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh