Isprobajte napitke koji vam pomažu u mršavljenju – dok spavate

Pijuckajte ove napitke prije odlaska u krevet kako biste sagorijevali masnoće tijekom noći.

Nekvalitetan san povezan je s debljanjem, hormonalnim disbalansom, osjećajem gladi idućeg dana i problemima s razinom šećera u krvi i inzulinom, kaže dr. Bridget Murphy iz NYU Langone Medicinskog centra.

Kako biste se kvalitetno naspavali, morate voditi računa o tome što pijete prije spavanja. Iako vjerojatno znate da kofein i šećer u večernjim satima mogu poremetiti san, ostali nutrijenti mogu pomoći u izgradnji mišića, poboljšati razinu šećera u krvi i sagorijevati masnoće.

Donosimo vam 5 napitaka koje trebati konzumirati prije spavanja kako biste smršavjeli.

bedtime-beverages-lose-weight-milk

MLIJEKO

Čaša mlijeka (toplog ili hladnog) može vam pomoći da čvršće spavate. Za to su zaslužne zdrave doze triptofana i kalcija, kaže Murphy.

Bolji san znači da ćete imati manje napadaja gladi idućeg dana. Sporo probavljiv protein kazein, koji se također nalazi u mlijeku, može pomoći u izgradnji mišića tijekom cijele noći, stoji u istraživanju časopisa Medicine and Science in Sports and Exercise.

Rezultat: Brži metabolizam i lakši gubitak kilograma.

bedtime-beverages-lose-weight-grape-juice

SOK OD GROŽĐA

Mala čaša čistog soka od grožđa prije spavanja, može potaknuti sagorijevanje masnih naslaga dok spavate, kaže Murphy.

Istraživanje objavljeno u časopisu Cell Reports tvrdi kako izlučivanje inzulina noću (koji potiču jednostavni ugljikohidrati, poput soka) regulira cirkadijalni ritam tijela.

A u studiji časopisa International Journal of Obesity iz 2015., otkriveno je kako antioksidans resveratol, koji se također nalazi u grožđu, pretvara bijele masne stanice koje pohranjuju višak unesenih kalorija, u smeđe koje sagorijevaju kalorije.

I glasine o vinu, koje ste vjerojatno čuli, su istinite. Ono je također bogato resveratolom. Nažalost, alkohol nije najbolji izbor prije spavanja. Studija Sveučilišta u Melbournu, otkrila je kako moždani valovi spavača koji su konzumirali alkohol imaju sličan obrazac poput onih koji su dobivali male elektrošokove tijekom cijele noći.

bedtime-beverages-lose-weight-chamomile-teal

ČAJ OD KAMILICE

Šalica ovog vrućeg čaja koji potpomaže spavanje, povećava razinu glicina, neurotransmitera koji opušta živce i djeluje poput blagog sedativa. Još jedna dobrobit kamilice: povećava temperaturu trupa pa je reakcija tijela drastično rashlađivanje, što djeluje uspavljujuće.

Uz to, kamilica je povezana s boljom kontrolom glukoze u krvi i gubitkom kilograma, kaže Murphy. Samo pripazite da čaj koji ćete piti prije spavanja ne sadrži kofein.

bedtime-beverages-lose-weight-kefir

KEFIR

Napravljen od fermentiranog mlijeka, ovaj napitak bogat probioticima, utječe na prirodnu mikrofloru u probavnom sustavu i povećava razvoj dobrih bakterija, poboljšava probavu i omogućava bolju apsorpciju vitamina i minerala.

Istraživanje objavljeno u časopisu British Journal of Sports Medicine, otkrilo je kako ovaj jogurtasti napitak poboljšava san i sportsku izvedbu.

bedtime-beverages-lose-weight-soy-protein-shake

SHAKE OD PROTEINA SOJE

Soja, u obliku mlijeka ili proteinskog praha, obiluje aminokiselinom triptofanom.

Prema istraživanju Sveučilišta Birmingham, može poboljšati kvalitetu sna tako što potiče izlučivanje melatonina, koji djeluje opuštajuće. Murphy naglašava kako osim što vam pomaže da otplovite na ljepša mjesta, triptofan smanjuje razinu kortizola što pomaže u borbi s masnim naslagama.

Za najbolji učinak, ubacite grčki jogurt u svoj proteinski shake. Tako ćete mišiće opskrbiti kazeinom, proteinom koji je odličan za oporavak nakon treninga, kaže.

Komentari

▲ Povratak na vrh