Novi razlozi da zavirite u čašicu – jogurta!

Brojna istraživanja pokazala su da se probiotici u jogurtu bore protiv smrtonosnih bolesti i sezonskih prehlada te jačaju crijeva... Otkrijte koje su dobre bakterije iz jogurta koje svi trebamo u svom životu

Dobre bakterije mogu pomoći vašem zdravlju na ove načine:

B. Lactis
Što čini: Rastura alergije. Alergičari koji su 8 tjedana svaki dan unosili B. Lactis imali su upola manje nazalnih simptoma nego kontrolna skupina.
Kako djeluje: B. lactis umanjuje aktivnost bijelih krvnih stanica, koje stvaraju histamin, što reducira osjetljivost na alergene.
Gdje ih ima: jogurti s tim sojem

L. Casei Shirota
Što čini: Liječi prehladu. Japanski znanstvenici smatraju da se njenim svakodnevnim unosom infekcije gornjih dišnih putova smanjuju 31 posto.
Kako djeluje: L. casei Shirota ima ulogu u povećanju aktivnosti prirodnih stanica – ubojica, koje ciljaju i uništavaju viruse u organizmu.
Gdje ih ima: probiotički napitci

L. Acidophilus plus B. Lactis
Što čini: Pomaže vam kakati. Začepljeni patnici koji su jeli jogurt s obje kulture osjetili su 62-postotno olakšanje simptoma.
Kako djeluje: Te bakterije mogu sniziti pH vrijednost želuca, jačajući aktivnost neurotransmitera i potičući kontrakcije crijeva.
Gdje ih ima: kefir

 

MUČE VAS GRČEVI U ŽELUCU?
Analiza studija koju je objavio PLOS One navodi da probiotici mogu olakšati osam tipova gastrointestinalnih tegoba, uključujući dijareju i sindrom iritabilnih crijeva. Zapravo, te korisne bakterije mogu smanjiti ukupan rizik pojave tih tegoba do čak 42 posto, ističu znanstvenici, zahvaljujući njihovoj sposobnosti da nadvladaju patogene organizme u želucu.
Osobito su moćne bile mješavine više sojeva – rizik problema sa želucem smanjile su 83 posto. Stoga birajte jogurt s nekoliko sojeva živih, aktivnih kultura.

SLATKA OBEĆANJA
Jogurt bi mogao pomoći u zaštiti od šećerne bolesti tipa 2, kažu britanski znanstvenici. U njihovoj nedavnoj studiji kod ljudi koji su na dan jeli oko ⅓ šalice jogurta bio je 28 posto niži rizik obolijevanja od dijabetesa nego kod onih koji jogurt nisu jeli. Znanstvenici nagađaju da kombinacija vitamina, minerala i probiotika u jogurtu pomaže u stabiliziranju glukoze u krvi. Usto, menakvinoni – vrsta vitamina K koje ima u fermentiranoj hrani – imaju ulogu u poboljšavanju inzulinske osjetljivosti.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh