9 savjeta kako spavati kao beba, a probuditi se – pun energije!

Prestanite se okretati u krevetu i naučite kako prizvati san koji će vas odmoriti, opustiti i biti ljekovit za vaš um, tijelo i srce

1/ UZMITE MAGNEZIJ
Magnezij kao dodatak prehrani pomogao je nekim starijim ispitanicima da brže zaspe te poboljšao trajanje i kvalitetu sna. Uzimate ga već? Pazite da ne prekoračite dnevno dopuštene doze.
Journal of Research in Medical Sciences

2/PREGAZITE TRAVU
Prijatelj vam se zaklinje da ga marihuana uspavljuje? Istraživanja pokazuju kontradiktorne rezultate; ono posljednje tvrdi da su oni koji konzumiraju marihuanu češće prijavljivali nesanicu i lošiju kvalitetu sna od onih koji ne puše te stvari.
Journal of Addictive Diseases

3/ SASTAVITE LISTU ZADATAKA
Zapišite sutrašnji raspored na papir večer prije jer vam to može donijeti kvalitetniji san. Što je popis bio detaljniji, to su ispitanici brže zaspali.
Journal of Experimental Psychology

4/STAVITE KAVU NA ČEKANJE
Ne budite naivni – i kava bez kofeina ipak ima kofeina. Umjesto beskofeinske kave skuhajte šalicu kamilice i tako završite dan.
Journal of Clinical Sleep Medicine

5/ ČITAJTE (ŠTO DOSADNIJE, TO BOLJE)
To ste naučili u školi: kasnovečernje čitanje navlači san na oči. Ali ne s tableta ili mobitela – svjetlo ekrana umanjuje lučenje hormona sna.
Proceedings of the National Academy of Sciences

6/BUDITE UMORNI POPUT PSA
Pas u spavaćoj sobi (ne podu, ne u krevetu) može poboljšati kvalitetu vašeg sna jer vas njegova prisutnost umiruje i stvara osjećaj sigurnosti.
Mayo Clinic Proceedings

7/SUNCE NA PROZORČIĆU
Otvoreni radni prostor? Ugrabite mjesto pokraj prozora – jedno je istraživanje pokazalo da djelatnici koji rade uz dnevno svjetlo bolje spavaju od onih koji rade u dijelu prostorije udaljenijem od prozora.
Journal of Clinical Sleep Medicine

8/ ISPIJTE DO DNA
Istraživanje provedeno na starijim ispitanicima koji su patili od nesanice pokazalo je da su oni koji su na dan popili pola litre soka od višnje spavali dnevno 84 minute dulje.
American Journal of Therapeutics

9/ PREKINITE CURENJE
Da biste izbjegli izlet do zahoda u 2 ujutro, izbjegavajte kasnovečernje cuganje i navucite kompresijske čarape. Čarape će spriječiti nakupljanje tekućine u vašim nogama, koje vas tjera na buđenje i mokrenje.
Cleveland Clinic

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh