7 razloga zašto bi svaki muškarac trebao raditi jogu

Znanost potvrđuje da drevna vještina pruža niz dobrobiti vašem umu, tijelu i srcu.

Više snage
Sudionici istraživanja Sveučilišta Colorado State koji su osam tjedana radili jogu mogli su dići 13 posto više težine u mrtvom dizanju.

Bolja izdržljivost
Ljudi koji su 12 tjedana radili jogu, poboljšali su svoj maksimalni unos kisika 5 posto više od onih koji nisu svladali tu disciplinu, sudeći prema kineskom istraživanju.

Manje boli
Ljudima koji su patili od bolova u donjem dijelu leđa, a koji su četiri tjedna radili jogu, bol se smanjila gotovo 20 posto u usporedbi s onima koji su bili u skupini koja je radila vježbe za leđa i trbušnjake, otkrili su istraživači u Indiji.

Bolje raspoloženje
Vježbanje joge već nakon 10 dana pomaže pri smanjenju tjeskobe i depresije u ljudi koji pate od poremećaja raspoloženja, kažu znanstvenici u Italiji.

Niži krvni tlak
Ljudi s blago povišenim krvnim tlakom koji su radili jogu 12 tjedana te su se pri tome i zdravo hranili snizili su svoj krvni tlak više od skupine koja nije radila jogu, otkrilo je novo istraživanje iz Indije.

Bolji san
Znanstvenici iz newyorške bolnice Mount Sinai otkrili su da su stariji ljudi koji su radili jogu tri puta tjedno dulje spavali – i primijetili da im je san kvalitetniji.

Jači imunološki sustav
U istraživanju iz Koreje ljudi koji su se bavili jogom imali su smanjenu razinu hormona stresa i jači imunološki sustav.

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh