Donna Vekić – zaštitno lice nove hrvatske kozmetike Rosal [clean]

Naša ponajbolja tenisačica izabrana je za ambasadoricu Rosal [clean] kozmetike jer i sama živi 'clean' životnim stilom: 'Moj prvi izbor je 'clean' – kako u životu, tako i u kozmetici, i jako sam ponosna da mogu biti zaštitno lice takvog renomiranog brenda

U Galeriji Kranjčar predstavljena je inovativna linija za njegu lica Rosal [clean], kao i njeno zaštitno lice – tenisačica Donna Vekić. Posebnost Rosal [clean] kozmetike je u paleti sigurnih, neškodljivih sastojaka koji čine inovativne kozmetičke proizvode za učinkovitu i cjelovitu njegu kože.

Naša ponajbolja tenisačica izabrana je za ambasadoricu Rosal [clean] kozmetike jer i sama živi ‘clean’ životnim stilom: ‘Moj prvi izbor je ‘clean’ – kako u životu, tako i u kozmetici, i jako sam ponosna da mogu biti zaštitno lice takvog renomiranog brenda.

Donna Vekić i Marko Gross, CEO Magdis

Kozmetika formulirana po načelima [clean] beauty pokreta posebno je pogodna za osobe s vrlo osjetljivom kožom, kao i za osobe kojima se upotrebom konvencionalne kozmetike javljaju iritacije i alergijske reakcije. Uz to, izuzetno je povoljna za njegu kože kojoj i potpuno prirodni proizvodi izazivaju reakcije zbog alergena iz esencijalnih ulja ili macerata.

Trenutno najpopularniji lifestyle trend koji se može naći od nutricionizma pa sve do kozmetičkih proizvoda je [clean]. Riječ je o pokretu koji je nastao kao posljedica eliminacije suvišnih, nepotrebnih, a dugoročno štetnih, sastojaka iz svakodnevnog života. U hrani to su pojačivači okusa, umjetne arome i bojila, konzervansi, a u kozmetici pak umjetna bojila i mirisi, parabeni, SLS, SLES, SLA, kemijski filteri, te visoko alergeni sastojci, poput eteričnih ulja. Kratkoročno, ovi sastojci neće učiniti neku štetu, ali dugoročno utječu na zdravlje kože, kao i cjelokupnog organizma u kojem važnu ulogu ima endokrini sustav. Zahvaljujući naprednim tehnologijama, informacije su dostupne jednim klikom ili skenom pa je ispravnost marketinških poruka lako provjeriti kroz sastav kozmetičkih proizvoda putem relevantnih  aplikacija.

Ivana Glažar, dizajnerica Rosal Cleana, Donna Vekić i Tea Matoš, direktorica marketinga

Glavna načela [clean] kozmetike i osnovni razlozi zašto se odlučiti za [clean] proizvode za njegu kože su:

  1. [Clean] kozmetika ne sadrži:
  • sastojke koji su toksični za kožu/organizam
  • sastojke koji izazivaju alergijske reakcije na koži
  • sastojke koji zatvaraju pore, poput naftnih derivata (petrolatuma i parafina) 
  • sastojke koji imaju (štetan) utjecaj na hormone
  • sastojke koji su kancerogeni ili postoji sumnja da su kancerogeni
  • formaldehide 
  • sintetske mirise
  • sulfate koji isušuju kožu (SLS, SLES…)
  • parabene

Sudjelovanjem u raznim humanitarnim akcijama, pomažući potrebitima, brigom o ljudima i prirodi pokazuje se društveno odgovorno poslovanje. [Clean] kozmetika proizvedena u tvrtki s takvim odgovornim poslovanjem, osim učinkovitog i sigurnog djelovanja na kožu, dobiva dodatnu vrijednost zbog koje se izdvaja od ostalih proizvoda na polici.

[Clean] kozmetika teži prirodnim sastojcima iz provjerenih izvora s učinkovitim i povoljnim utjecajem na kožu. To ne znači da je [clean] kozmetika oslobođena svih kemijskih sastojaka i da se radi o isključivo prirodnoj ili organskoj kozmetici. U svom sastavu [clean]  proizvodi mogu sadržavati i sintetičke sastojke, no isključivo one za koje višegodišnja ispitivanja potvrđuju da ne štete zdravlju te da imaju povoljno djelovanje na kožu. 

Rosal [clean] kolekcija sastoji se od dvanaest proizvoda za njegu lica:

  • Rosal [clean] za čišćenje kože – 1. Mikroemulzija za čišćenje lica (69,90 kn), 2. Maramice za čišćenje lica s mikroemulzijom (24,90 kn) i 3. Tonik s piling učinkom (69,90 kn);
  • Rosal [clean] za njegu kože – 4. Fluid za lice (49,90 kn), 5. Probiotički serum (89,90 kn), 6. Revitalizirajuća krema s morskim kolagenom (49,90 kn) i 7. Hranjiva krema s bademovim uljem, uljem koštica grožđa i vitaminom E (49,90 kn);
  • Rosal [clean] za dodatnu njegu kože – 8. Vitaminska maska u prahu (69,90 kn);
  • Rosal [clean] za njegu problematične kože – 9. Gel protiv prištića (39,90 kn) i 10. Korektor u sticku (39,90 kn); i
  • Rosal [clean] za njegu usana – 11. Lip balm s kokosom i narom (19,90 kn) i 12. Lip balm s hijaluronskom kiselinom i mandarinom (19,90 kn).

Nova Rosal [clean] kozmetika dostupna je u svim BIPA i dm prodavaonicama.

 

 

Hrvoje Habuš, CFO, Donna Vekić, zaštitno lice Rosal Clean kozmetike i Marko Gross, CEO

Tea Matoš, direktorica marketinga, Timy Šarec, video producent, Donna Vekić, Ivana Glažar dizajnerica Rosal Cleana, Srećko Rundić, fotograf

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh