Ubacite ove 2 vježbe na kraj treninga i svi će biti ljubomorni na vaše trbušnjake

U samo 5 minuta ćete isklesati trbušnjake i otopiti salo koje ih pokriva.

Ovaj brz i efikasan trening osmislio je Jeremy Scott, trener u Arizoni. Iako traje samo 5 minuta i sastoji se od 2 pokreta, to ne znači da se nećete oznojiti. Naprotiv.

Preskakanje klupe aktivira vaš core i ramena te uzrokuje topljenje masnoća u vašem tijelu. Vjerujte, kada završite s preskakanjem hvatat ćete zrak, no nema vremena za predah. Odmah se prebacite na klizeće sklekove i core, prsa i ramena će vam biti zahvalni. Naravno, nakon što prvih par puta “ispustite dušu”.

Ono što ovaj pokret čini drugačijim od običnog skleka je kontrola koja je potrebna za jačanje mišića i povećani radijus kretanja ruku, odnosno ramena. Upravo zbog toga su klizeći sklekovi idealni za poboljšanje mobilnosti gornjeg dijela tijela.

Upute: Izvodite navedene vježbe u opisanom redoslijedu.

1. Preskakanje klupe
2. Klizeći sklekovi

To je 1 serija. Odradite 5 serija bez odmora.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh