U 4 minute do većih leđnih mišića

Vaš latissimus dorsi će izgledati poput krila.

Želite da vam latissimus dorsi izgleda poput krila? Tada morate vući – i to puno, kaže Men’s Healthov savjetnik za vježbanje David Jack.

Na morate svaki trening utrošiti na ovo. Štoviše, ovo trebate izvoditi samo nekoliko minuta jednom ili dva puta tjedno.

Ovaj četverominutni trening, koji možete pogledati u priloženom videu, sastoji se od tri varijacije zgibova izvedenih sljedećim redoslijedom: standardni, negativni i uz pomoć elastične trake. Vježba ciljano djeluje na najširi leđni mišić koji se proteže od donjeg dijela leđa i spaja s gornjim dijelom ruku.

Ovaj trening vam može biti drop set zgibova. Počnite s najtežom verzijom pokreta i izvodite ga do otkaza mišića. Tada izvedite manje izazovan pokret i napravite što je više ponavljanja moguće.

Znanstveno je dokazano da ova metoda pozitivno utječe na rast mišića, zbog toga je ova tehnika za dobivanje mase toliko popularna kod body buildera.

Isprobajte. Vodite se niže navedenom shemom, i tijekom svake minute uzmite odmor.

Minute 1 i 2: standardni zgibovi, što više ponavljanja

Minuta 3: negativni zgibor, što više ponavljanja

Minuta 4: zgibovi uz pomoć elastične trake, što više ponavljanja.

Komentari

▲ Povratak na vrh