Tehnikom 21 dodajte masu i snagu svojim nogama

Ova bodybuilderska tehnika inače je rezervirana za bicepse. Evo kako je primijeniti na donji dio tijela.

Većina ljudi koristi Tehniku 21 za biceps pregibe. Ova klasična bodybuilderska tehnika – kada se vježba izvodi s različitim rasponima kretnji – stimulira rast novih mišića. Zašto bi samo bicepsi imali dobrobiti? Koristite se ovom tehnikom kod bugarskog čučnja iz iskoraka kako bi usavršili noge.

Evo kako se izvodi: Izvedite vježbe po niže navedenoj shemi, na svakoj nozi bez pauze.

1. 7 ponavljanja čučnja iz donje pozicije iskoraka

2. 7 ponavljanja čučnja iz gornje pozicije iskoraka

3. 7 ponavljanja punim rasponom kretnji

Kada izvedete 21 ponavljanje, uz pomoć istezanja na kauču istegnite kvadricepse i fleksore kuka na strani na kojoj ste izvodili vježbu. Zatim izvedite vježbu na drugoj nozi. To je 1 runda. Napravite 2 do 4 runde po strani.

Prvo savladajte ovu rutinu sa težinom vlastitog tijela, a zatim povećajte opterećenje koristeći utege oko struka ili bučice.

BULGARIAN SPLIT SQUAT 21’s from MH fitness director BJ Gaddour (@bjgaddour)! After all, 21’s aren’t just for biceps curls. This routine uses a potent mix of extended time-under-tension and unique ranges of motion to stimulate new muscle growth all over your lower body. Perform 21 total reps in the following order: 1️⃣ 7 Bottom-Half Reps 2️⃣ 7 Top-Half Reps 3️⃣ 7 Full Reps Once you hit 21, perform the couch stretch for the quads and hip flexors on the same side for a minute and then switch sides and repeat. That’s 1 round. Do 2-4 rounds/side. Once you master this routine with your bodyweight, increase the load with a weight vest or dumbbells. DOUBLE-TAP if you dig it and tag some #swolemates too! Like BJ’s gear? Find more @Macys! #Legs #Quads #BulgarianSplitSquats #Glutes #LegDay #BJGaddour #Macys #Fitness #InstaFit #Fitspo #Fitspiration #Workout #MHFit #TransformationTuesday #Sponsored

A video posted by Men's Health (@menshealthmag) on Jul 12, 2016 at 8:47am PDT

Komentari

▲ Povratak na vrh