Probudite ratnika u sebi uz ovaj borbeni izazov

Poboljšajte kondiciju, riješite se sala i ojačajte cijelo tijelo prakticirajući ovaj trening.

Autor ovog borbenog izazova je Idalis Velasquez, osobna trenerica koja radi i živi u Miamiju. Ona je kreirala trening za cijelo tijelo s posebnim naglaskom na posteriornom lancu, u kojem se nalaze gluteus, stražnja loža, leđa i pregibači kuka, a koji je obično zapostavljen u ostalim treninzima.

Trening je prilično raznovrstan, reklo bi se ima svega pomalo: snage, izdržljivosti, kardio i pliometrija. A tolika aktivnost, bez odmora između vježbi, znači da ćete topiti višak masnoća u vašem tijelu.

Skok na kutiju će poboljšati vašu spremnost, dok će zgibovi testirati snagu gornjeg dijela tijela, izdržljivost i hvatove. Jednonožno mrtvo dizanje će ojačati vaš core, tetive koljena i mišiće stražnjice, dok će smanjiti stres na donji dio leđa, što nije slučaj s tradicionalnim mrtvim dizanjem.

Dodajte medvjeđe puzanje, veslanje i bočni iskorak za dodatno jačanje corea i nogu, pa ćete nakon preporučenih 6 serija biti totalno iscrpljeni.

Kako se izvodi:

1. Jednonožno mrtvo dizanje, 10 ponavljanja na svakoj strani
2. 2 zgiba s prebacivanjem savijene ruke, što više ponavljanja
3. Bočni iskorak s bućicama, 12 ponavljanja na svakoj strani
4. Veslanje bućicama u položaju za medvjeđe puzanje, 10 ponavljanja na svakoj strani
5. Skok na kutiju, 10 ponavljanja

Odmorite se 2 minute. To je 1 serija. Odradite 6 serija.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh