Predstavljamo najbolje čučnjeve za vaša leđa, a pritom možete i smršavjeti

Ova varijacija čučnja će ojačati i vaše kvadricepse i trbušnjake.

Prednji čučanj s dvije girje je vježba minimalnog rizika kada je ozljeda u pitanju i maksimalne nagrade kada govorimo o dobrobiti za vaše tijelo, kaže David Jack, Men’s Healthov savjetnik za treninge. Zahvaljujući ovoj vrsti čučnjeva vaš torzo će biti uspravniji nego kada radite čučnjeve s opterećenjem na leđima.

Pritom će se više aktivirati mišići corea, a vaša leđa će biti u sigurnijem položaju. Što se manje naginjete naprijed, to će ova vježba biti bolja za vaše kvadricepse. Tako je prednji čučanj odličan način za jačanje mišića u nogama, ulažući manje otpora. Što su utezi lakši, to će i opterećenje na zglobove biti manje, što dodatno smanjuje rizik od ozljede.

Nemate dvije girje? Zamijenite ih s bučicama i krenite na posao. Jack vam u priloženom videu preporuča sporiji tempo izvođenja, jer će se tako moći koncentriirati na tehniku izvođenja, što će povećati efekt cijele vježbe. Odradite 3 ili 4 serije po 10 ponavljanja.

“Cijelo tijelo će ojačati, vezivno tkivo će biti čvršće, znojenje vam ne gine, a i izgubit ćete nekoliko kilograma”, dodaje Jack.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh