Osim što istežete gornji dio tijela, ovom vježbom jačate ramena i tricepse

Odradite ovo zagrijavanje prije nego krenete raditi zgibove.

Jeste li čuli za EQI ili Eccentric Quasi-Isometrics? Mi bi to preveli kao “čudno kvazi-izometričko” i dodali da se ustvari radi o načinu istezanja. “EQI vas tjera da vježbu zaustavite na dnu, odnosno najtežoj točci, i tako rasteže vaše mišiće te dodaje snagu tamo gdje je najpotrebnija”, dodaje Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

EQI možete primijeniti na hrpu različitih vježbi. No, ovom prilikom BJ Gaddour u priloženom videu demonstrira kako funkcionira EQI izvodeći prevlačenje s bućicama. Ova vježba će istegnuti vaš lateralni mišić i tricepse, ojačati ramena te aktivirati mišiće uključene u cijeli pokret.

Dodatna dobrobit: postat ćete bolji u svakoj vježbi koja zahtijeva podizanje ruku iznad glave, kao što su na primjer zgibovi.

Isprobajte ovu vježbu kao zagrijavanje za trening gornjeg dijela tijela ili se strpite do kraja treninga, kada će ova vježba “resetirati” vaše mišiće na njihovu prirodnu dužinu.

Namjestite timer na 2 minute. Držite bućice “na dnu” što je duže moguće. Pokušajte izdržati do isteka vremena.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh