Imate 30 minuta i dovoljno mjesta na podu? Bacite se na ovaj jednostavan i učinkovit trening

Nikad ne podcjenjujte moć vježbi sa vlastitom težinom.

Putovanje, odnosno odlazak na godišnji odmor, nije isprika za preskakanje treninga. Bilo da ste na plaži, u hotelu ili k usred šume, ovaj ubojiti trening Emily Skye, trenerice i fitness modela iz Brisbanea u Australiji, možete odraditi bilo gdje.

Trening se sastoji od vježbi s vlastitom težinom, a možete ga pogledati u priloženom videu.

Da ne bi bilo zabune: Zapalite će vam se mišići stražnje lože, kvadricepsi, gluteusi i pošteno ćete se uznojiti u samo pola sata.

Osim toga, ova rutina je toliko jednostavna da je možete zapamtiti i prakticirati dok ste na putu ili kad ste u strci s vremenom.

Učinite ovo:

Izvedite jedan set niže navedenih vježbi, odmah prelazeći s jedne na drugu. To je prvi set. Izvedite 6 setova uz što kraće pauze.

1. Zračni čučanj (poznatiji kao čučanj s vlastitom težinom), 12 ponavljanja

2. Gluteusni iskorak (poznatiji kao stražnji iskorak s prijenosom bučice iz ruke u ruku), 20 ponavljanja

3. Penjač (mountain climber), 20 ponavljanja

4. V-trbušnjak, 20 ponavljanja

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh