Dvominutni trening za umiranje – bez obzira na vašu kondiciju

Ovaj trening možete odraditi bilo kad i bilo gdje, a ubrzat će vam metabolizam i nećete osjećati noge.

Ovaj jednostavan set vježbi vrlo je izazovan i efikasan, bez obzira na to u kakvoj ste formi. Naime, ove vježbe su prilagodljive, pa ih može izvoditi svatko. Pogledajte priloženi video u kojem Men’s Healthov urednik fitnessa demonstrira ovaj trening od tri pokreta. Sve tri verzije su odličan finisher za dodatnu potrošnju kalorija ili dodatak uobičajenoj rutini.

Osnovna varijanta uključuje prijelaz iz čučnja vlastitom težinom do stražnjeg iskoraka s promjenom nogu na obje strane i ponavljanja obrasca 1 do 2 minute bez prestanka.

Za težu verziju, napravite duboki čučanj i izmjenjujte noge u čučnju iz iskoraka. Povećat ćete intenzitet i potrošiti još više kalorija.

Još uvijek vam nije dovoljno izazovno? Skočite iz čučnja ili izmjenjujte noge pri čučnju iz iskoraka sa skokom, ponovo izvodite vježbe minutu do dvije bez prestanka. Ovi pokreti će učiniti da bilo koji muškarac prestane osjećati noge nakon 60 sekundi i ubrzat ćete metabolizam.

Komentari

▲ Povratak na vrh