Znate li gdje vam je trkački zvučni zid?

Upotrijebite konverzaciju kako biste odredili tempo trčanja

Vaša su pluća sjajan srčani monitor. Sposobnost razgovora tijekom vježbanja dobar je pokazatelj uloženog napora, tvrde istraživači sa Sveučilišta Wisconsin.

Oni su mjerili “test govora” koji trkači rabe i zaključili da, možete li pri trčanju normalno razgovarati, ne prelazite 80 posto maksimalnog srčanog ritma. Ako vam je razgovarati teško, vjerojatno ste između 80 i 90 posto. A ako uopće ne možete razgovarati, trčite iznad 90 posto.

“Što  napornije trenirate, imate manje daha za razgovor”, tvrdi autor istraživanja dr. Carl Foster.

A ovako to zvuči:

  • 55 – 65%  MAKSIMUMA – STABILAN TEMPO

Pri ovom tempu možete normalno govoriti. Samo nemojte spominjati… zid.

  • 65 – 80% MAKSIMUMA – TEMPO UTRKE

Održiv je govor otežan. Debatu o geopolitičkim pitanjima ostavite za kasnije.

  • 80 – 90% MAKSIMUMA – BLIZU PRAGA

Kako se brzina povećava, konverzacija se ograničava na samoglasnike.

  • 90 – 100% MAKSIMUMA – VO2 MAX

Možda budete u stanju istisnuti iz sebe: “Kakve… su… to… crvene… točke?”

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh