Vruće vam je? Ovi će vas trikovi rashladiti u trenu!

Kada sunce počne pržiti najradije bismo cijeli dan proveli u klimatiziranoj prostoriji ili ispred ventilatora. No, postoje i druge mogućnosti da na toj vrućini budemo svježi i fit

Čak i ako ste pravi ljubitelj ljeta, malo je vjerojatno da uživate na +40. Sparine i toplotni udar koji vrabaju na svakom koraku tjeraju nas da bježimo u hlad i u rashlađene prostorije. Niti možemo cijeli dan proveti ispred ventilatora niti je to preporučljivo.

No, sva sreća da postoji čitav niz trikova za brzo rashlađivanje s kojima ćemo živnuti i ljeto izdržati u top formi.

1/ Započnite dan s tuširanjem
Tuširanjem ćemo razbuditi sva čula i cirkulaciju u tijelu, a time i protok energije. Pet minuta pod tušem dovoljno je da se cijeli dan osjećate svježi i budni, a posebno ako kombinirate toplo-hladni mlaz vode.

2/ Rashlađujuća kozmetika
Nakon osvježavajućeg tuša idealno je na tijelo staviti losion ili kremu. A najidealnije je ako ih desetak minuta prije toga stavite u hladnjak i onda nanesete na tijelo. Hladni efekt će vas u trenu osvježiti a osjećaj finog hlađenja će potrajati.

3/ Birajte lepršavu odjeću od prirodnih materijala
Vrlo bitnu ulogu ima i to kako se oblačite tijekom ljetnih vrućina. Lepršava i komotna odjeća od prirodnih materijala, najbolje lana ili tankog pamuka. Neka budu u svijetlim bojama da ne bi privlačile sunčeve zrake i pazite da nisu previše prozirne jer zrake mogu prodrijeti kroz njih.

4/ Hidratacija, hidratacija…
Ljeti je preporučljivo piti tri litre vode na dan, no što je veće znojenje i vrućina, to više tekućine morate piti. Voda ili biljni čajevi su najpoželjniji. Afrikanci, primjerice, za osvježenje piju topli čaj od mente. Smatraju da ima puno bolji efekt nego piti hladnu vodu. Inače nije dobro piti prehladnu vodu jer može izazvati više štete po zdravlje nego voda sobne temperature ili malo hladnija. Pazite i što jedete, jer samo hrana puna vitamina i minerala pomaže da se osjećamo bolje. Ne unosite li dovoljne količine vitamina u organizam, posegnite za šumećim tabletama.

5/ Za lakši korak
Kad god imate vremena, legnite i podignite noge u zrak. To će potaknuti cirkulaciju u tijelu. Patite li od oteklina ili imate lošu cirkulaciju svakako noge mažite hladnim gelovima ili kremama, a pomoći će im i kupka s mentolom. Nabavite, ako nemate, masažer za noge i kad god ulovite vremena masirajte tabane. To će izvrsno djelovati na vaše refleksne točke i poboljšati cirkulaciju.
Ako vam se noge pretjerano znoje, kupajte ih u osvježavajućim kupkama i nanesite sredstva protiv znojenja. Sve će to iznimno rashlađujuće djelovati na vaš organizam i vi ćete se, unatoč vanjskoj temperaturi od više od 40 Celzija, osjećati vedri i poletni.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh