Ostanite konstruktivni i pozitivni kad ste pod pritiskom

Koristite ove taktike kako biste po prvi puta u životu ili ponovno bili konstruktivni i uspravne glave

ZAMIJENITE ULOGE

Kad ste suočeni s gubitkom ili neuspjehom, razmislite o stvarima u životu koje vam idu dobro, savjetuje psiholog Randall Larsen. “Sastavite listu u čemu ste sve dobri. To će trenutačan neuspjeh staviti u drukčiju perspektivu.”

IZAĐITE S PRIJATELJIMA

Ne izolirajte se nakon loših novosti. Potonut ćete dublje budete li izbjegavali prijatelje. Umjesto toga, izađite s njima. “Bolje ćete se osjećati”, tvrdi dr. Larsen.

ODBACITE BRIGE

Problema se riješite tako da ih zapišete na papir, stavite u kutiju, zatvorite je – i bacite. “Možda zvuči smiješno, ali ovakav potez može oslabiti negativne osjećaje prouzročene stresnim događajem”, kaže psihologinja Sonja Lyubomirsky.

POTRAŽITE KONTEKST

Ogledajte se oko sebe i osvijestite što imate. Ljudi koji se  podsjećaju da ima i nesretnijih od njih manje se živciraju zbog vlastitih problema, tvrdi dr. Larsen. To se ne zove zluradost, nego perspektiva.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh