Jedna ovca, dvije ovce, tri… – kako zaspati u dvije minute?

Ako mislite da morate popiti tabletu ili neko drugo sredstvo da biste utonuli u san, svakako prije pokušajte s ovom metodom. Slijedite jednostavne upute i zaspite za tren

Zaspati u dvije minute, svejedno koliko ste u stresu i kakve vam misli zuje po glavi? Uz ovu metodu koju su razvili u US Navy Pre-Flight School, u tome ćete možda i uspjeti. Dijelovi ove metode nisu nepoznati i koriste se u raznim vrstama meditacija, opuštanja, hipnoze i sl. tako da sigurno imaju potreban učinak. Osnovna misao vodilja jest opuštanje vašeg tijela i glave koji u grču liježu uvečer u krevet.   

Metoda koju je razvio Lloyd Bud Winter, koji je napisao knjigu „Relax and Win“: Championship Performance“, sastoji se od četiri koraka:

Prvi korak: Opustite mišiće lica, usne, jezik i čeljust. Pokušajte smiriti oči i opustiti grč na čelu.

Drugi korak: Opustite ramena. Zatim cijelo tijelo opustite tako da zamislite da se polagano spuštate (primjerice kao da polako propadate kroz oblake dok lebdite u zraku). Opustite vaše ruke. Prvo jednu pa drugu.

Treći korak: Izdišite i opustite područje prsa.

Četvrti korak: Polako opustite područje kukova pa zatim i jednu po jednu nogu.

Za opuštanje mozga pomaže rečenica „Nemoj misliti. Nemoj misliti…“ 

Kad ste na ovaj način opustili cijelo tijelo, ostanite tako ležati oko deset sekundi trudeći se da odagnate loše misli. Sada možete, kako navodi Winter zamisliti sljedeću sliku. Zamislite da sjedite u kanuu na jezeru i gledate u plavo nebo iznad vas. Ili pak zamislite da ležite u tamnoj baršunastoj visećoj vreći za spavanje koja se nalazi u zamračenoj prostoriji. Treći pomoćnik, za koji Winter tvrdi da pomaže jest rečenica „Nemoj misliti. Nemoj misliti…“ Dok to govorite, nećete stići misliti ni na što drugo pa ćete samo utonuti u san.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh