Putovanje kroz vrijeme s novim mirisom UOMO Salvatore Ferragamo Signature

UOMO Salvatore Ferrragamo Signature miris otvara se drhtavom svježinom talijanskog citrusa, podsjećajući na divlju kalabrijsku zemlju; dok su esencije grejpa i mandarine naglašene dinamikom ružičastog papra...

Treći miris iz UOMO kolekcije Ferragamo mirisa govori o budućoj Firenci, gdje jedan odvažan i ambiciozan čovjek potvrđuje svoju snažnu osobnost i besprijekoran bezvremenski stil Salvatore Ferragama

Priča o ovom čovjeku i novom mirisu održava se u Firenci 2127. godine, simboličnom datuma, točno 200 godina nakon puta koji je doveo Salvatore Ferragama natrag iz Kalifornije u Toskanu, gdje je počeo graditi uspjeh svojeg brenda.

U ovoj futurističkoj viziji, tipičnoj za brend, tri različita muškarca natječu se u Ferragamo utrci.

U ovoj izazovnoj, urbanoj utrci UOMO Salvatore Ferragamo bočice postaju vozila, dok futuristička svjetla naglašavaju efekt brzine i završne detalje svake bočice u kontinuiranom spoju stvarnosti i fantazije.

MIRIS

Parfumer: Alberto Morillas

Olfaktivna obitelj: Orijentalno-kožna

Alberto Morillas interpretira ovo putovanje stvarajući tamniji miris koji ostavlja bogat i senzualan osjećaj zadržavanja, između kožnih nota koje podsjećaju na tradiciju Firence i novu zavodljivost sa notama pečene kave i zrna tonke.

UOMO Salvatore Ferrragamo Signature miris otvara se drhtavom svježinom talijanskog citrusa, podsjećajući na divlju kalabrijsku zemlju; dok su esencije grejpa i mandarine naglašene dinamikom ružičastog papra.

Drvenasta elegancija u srcu mirisa, oblikovana je sofisticiranim potpisom čempresa i žestinom kardamoma i cimeta. Duboke i tamne note tonke, kave, pačulija i kože stapaju se i daju završni dodir talijanske muževnosti.

PAKIRANJE

Ikonska Salvatore Ferragamo bočica odjevena je u sofisticirani mat crni outfit koji podsjeća na bezvremensku eleganciju Salvatore Ferragamo odijela.

Na obje strane bočice, u staklo je urezan povijesni Ferragamo logotip kojeg je dizajnirao futuristički slikar Lucio Venna 1930. god., podsjetnik na vezu koji je brend uvijek imao s umjetnošću.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh