Nova opsesija, poznati trendovi

Tenisicama se očito najbrže dolazi do besprijekornog stila, barem ako je vjerovati uličnom pulsu 2018-e koja je donijela nastavak dominacije athleisure trendova diljem svijeta

Još otkad su vrhunski modni dizajneri prije više od pet godina počeli koketirati s miksom visoke i ulične mode, i u svoje probrane kolekcije uvrstili vrtoglavo skupe tenisice ukrašene brojnim detaljima, bilo je jasno kako se novi trend stvara pred očima milenijalske publike.

I ne samo to, krenula je fascinacija modne industrije tenisicama koje su, nakon torbi i parfema, postale najprodavaniji artikl svijeta luksuza, u kojem se u dvanaest mjeseci okrenu milijarde dolara na svjetskoj razini. Modni dizajneri, poput Karla Lagerfelda za Chanel i Alessandra Michele za Gucci, a posebice Virgila Abloha za Off-White, prilično su kasno shvatili kako su zapravo milenijalci ti koji mijenjaju trendove na dnevnoj i tjednoj bazi na društvenim mrežama, tako da njihovo otkrivanje tenisica kao novog poligona luksuza dolazi tek nakon plimnog vala stvorenog na ulicama, a koji traje već desetljećima.

Velika imena svijeta sportske obuće – adidas, Nike, Reebok, File, Puma i brojni drugi svoju su slavu stekli upravo na kolekcijama obuće kojima su definirali estetiku razdoblja u kojem su nastajali. Tenisice su oduvijek odlično pratile puls pop kulture, a njezini su dizajneri pomno pazili kako se uklapaju u tada dominantne obrasce poželjnog, trendy i popularnog.

Zasigurno najveću pozornost tenisice su dobile tijekom devedesetih, kada su nastali neki od najprodavanijih modela, koji i danas dobivaju svoje interpretacije i kreću u napad na novu publiku, gladnu atraktivnih modela kojima mogu oplemeniti svoj svakodnevni stil u trenu. Dovoljno je napraviti najjednostavniju anketu kod klinaca što žele dobiti na poklon i njihova je prva reakcija da žele tenisice. Nije li to fantastično?

Kako bi se dodatno približili novoj publici, dizajneri iz radionice Reebok odlučili su reinterpretirati svoj ključni model iz devedesetih ‘Aztrek’, podarivši mu nove boje i detalje. Najnovija Aztrek kampanja tako u prvi plan postavlja repera Lil Yachtyja, poznatog i prepoznatog po tome što uvijek bira drugačiji put, i nastavlja provocirati pojedince kako bi se odvažili na drugačiji put. Ovaj legendarni model, kojeg je davne 1993. dizajnirao proslavljeni Christian Tresser, definitivno je promijenio sva pravila igre i postao pionir među trkačkim tenisicama.

Za ovu sezonu, Reebok Classic tako spaja hrabri stil Lil Yachtya s Aztrek modelom kako bi proslavio njegovu sposobnost da svojim autentičnim stilom prkosi očekivanjima drugih.

Više saznajte OVDJE

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh