Što je to prava muška porcija?

Koliko vam je hrane potrebno i kojih nutrijenata u kojem omjeru u jednom obroku

Nove prehrambene preporuke koje pod nazivom MyPlate daje USDA lakše je razumjeti nego staru prehrambenu piramidu, no one i dalje ne zadovoljavaju potpuno potrebe aktivnih muškaraca. Dijetetičar Brian St. Pierre iz Precision Nutrition pomogao nam je osmisliti Men’s Healht Plate.

1/4  BJELANČEVINE

“Bjelančevine vam pomažu izgraditi mišićnu masu dok maksimalnim čine gubitak sala”, kaže St. Pierre. “Četvrtinu tanjura ispunite rebarcima, pilećim krilcima, jajima, ribom ili drugim omiljenim bjelančevinama. To je jedna porcija, veličine vašeg dlana”, kaže St. Pierre.

1/8 KVALITETNI UGLJIKOHIDRATI

Za svaki obrok jedite dvije šake voća, graha, gomolja (npr. bijeli ili slatki krumpir) ili cjelovitih žitarica kao što su smeđa riža, quinoa ili ječam. Prava količina daje vam snagu za vježbanje te sprječava napadaje grickanja poslije njega.

1/8 ZDRAVE MASNOĆE

Da, masnoće! Ciljajte na ugrubo jednak omjer škrobova i zdravih masnoća (npr. avokado, orašasti plodovi) za svaki obrok ili jednostavno kuhajte s malo maslinova ulja (oko 1 čep). Te masnoće pomažu stanicama da obave svoj posao te u višu brzinu ubace imunološki sustav. Usto, slasne su!

1/2 POVRĆE

Vlakna daju osjećaj sitosti, vitamini i minerali potporu funkcioniranju stanica, a antioksidansi se bore protiv bolesti. Zato pola tanjura ispunite s dvije porcije veličine šake povrća kao što su prokulice i cvjetača, kaže St. Pierre.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh