(NE)moguća misija: Kako smršaviti ako ste cijeli dan na poslu?

Koje namirnice izbaciti, kako se ne prejedati te kako pronaći pravu motivaciju za zdravu prehranu

KRUH
Izbacite ga ako želite smršaviti. Čak i ograničavanje unosa pekarskih proizvoda može imati koristi, a jednom kad se na to naviknete vaši će se kilogrami topiti puno brže.

PREJEDANJE
Koliko god vam nešto bilo slatko, ukusno, zaustavite napadaj prejedanja pod hitno. Uz to, jedite sporije, umjerenije, uživajte lagano u hrani i osjećat ćete se ‘sitiji’ nego da trpate u sebe. Prevarite sami sebe tako da stavljate obroke u manje tanjure i natjerajte se da jedete manje.

DRŽITE SE VODE
Voda je naš najbolji prijatelj! Zaboravite gazirana pića i sokove pune šećera. Kad ste žedni pijte vodu ili vodu s malo limuna, eventualno svježe cijeđeni sok, bez zaslađivača. VAŽNO: upravo su gazirana pića i ‘šećerni’ sokovi glavni krivci za salo koje se nagomilava.

MOTIVACIJA
Uz to što želite izgledati bolje, neka vam motivacija bude i svojevrsni test izdržljivosti – vašeg karaktera, usvajanje novih stavova i prihvaćanje zdravih navika – a samim time ćete se osjećati i zdravije, poletnije, sretnije…

GRICKALICE
Uz gazirane napitke i grickalice su veliki krivci za debljanje. Umjesto njih, odaberite zdravije verzije.

ZDRAV RUČAK
Ne dopustite sebi pregladnjavanje, ali ni pretrpavanje mesom, tjesteninom i slatkišima. Radije si kod kuće napravite veliku zdjelu sa salatom i sirom, pa tijekom dana u nekoliko navrata grickajte svoj obrok. Puno svježeg povrća će za samo nekoliko dana pročistiti vaš organizam. Jedite više ribe, manje prženog, pohanog, manje tjestenine i sendviča… Pijte zeleni čaj.
Nakon ručka, umjesto odmaranja i sjedenja prošetajte barem 15 minuta.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh