Objavite rat salu, suzite struk i proširite um

Uz ove ćete trikove u mjesec dana istopiti 3 kilograma te napuniti zalihe hormona sreće.

Da biste proširili svoj um, a suzili struk, sve što vam je potrebno jest malo osnovnog znanja o funkcioniranju mozga. Postoji neurotransmiter imena serotonin koji po tijelu širi pozitivnu vibru. On je zaslužan što se osjećate high nakon seksa ili vježbanja, ali također podiže raspoloženje dok mršavite. Ne tvrdimo da je mršavljenje iskustvo što širi umne spoznaje, ali ova hrana i aktivnosti podići će vam razinu hormona sreće te spriječiti da vam loše raspoloženje potopi motivaciju. Jedino bez čega ćete ostati vaše su masne zalihe.

Recite bobu bob

Ušteda kalorija: 120 kcal
Poboljšanje raspoloženja: 8%

Vaše novo omiljeno povrće: bob. Sadrži tvar zanimljiva imena levodopa, koja podiže razinu hormona ugode, dopamina, ustanovili su na Sveučilištu Vanderbilt. Osim toga, brojne su studije pokazale da se zahvaljujući vlaknima iz mahunarki pojede manje hrane. Ne možete li nabaviti bob, dobra mu je zamjena sveprisutan grašak. On je pak bogat tirozinom, prekursorom levodope.

Zrno sreće

Ušteda kalorija: 80 kcal
Poboljšanje raspoloženja: 6%

Zrna kakaa možete bez problema nabaviti u prodavaonicama zdrave hrane. Nisu baš jeftina, ali dugo će vam trajati jer dovoljno je da tjedno konzumirate 3 žlice. Za razliku od (priznajemo, omiljene) čokolade, njima nije dodana ni masnoća ni šećer, a obiluju tirozinom, tvari koju organizam treba da bi stvorio dopamin. Zrna kakaa možete umiješati u žitne pahuljice koje jedete za doručak ili dodati u chili.

Kile na Sunce

Ušteda kalorija: 400 kcal
Poboljšanje raspoloženja: 14%

Triput tjedno 40 minuta trčite na suncu. Takva će vam redovita terapija svjetlom pomoći da istopite 2 posto više sala, pokazalo je istraživanje kanadskih znanstvenika. Usto, boravak u zelenilu pod plavim nebom trenutačno podiže raspoloženje. To je najočitiji mogući podsjetnik na svijetlu stranu gubljenja viška kilograma.

Bijele noći

Ušteda kalorija: 200 kcal
Poboljšanje raspoloženja: 7%

Prema istraživanju koje je objavio Journal of Nutrition, prije spavanja dobro je popiti šalicu mlijeka: ono snižava razinu kortizola, hormona stresa, povezanog sa salom na trbuhu. Druga je korist od njega to što je zasitno pa je sljedeće jutro lakše odoljeti pretrpavanju hiperkaloričnim pregolemim doručkom. Doduše, ovo je savjet samo za one koji doista vole piti mlijeko – autori studije navode da je za puno djelovanje potrebno popiti točno 711 ml mlijeka na dan.

Mršavljenje kao u transu

Ušteda kalorija: 170 kcal
Poboljšanje raspoloženja: 16%

Lijenčine su došle na svoje: moguće je jednostavno mirno sjediti, a da se kile tope. Journal of Psychiatry and Neuroscience navodi da meditacija vodi u stanje potpune opuštenosti. Pola sata prije obroka izvodite vježbe disanja i ne samo da ćete se opustiti nego ćete i ojačati odlučnost da odolite prežderavanju.

Alga ubojica sala

Ušteda kalorija: 130 kcal
Poboljšanje raspoloženja: 6%

Tko bi rekao da se grickanjem može pospješiti mršavljenje. Da, ako se grickaju alge. A čips od algi možete napraviti i sami: u prodavaonici zdrave hrane kupite paket nori alga pa ih na 200 °C pecite 15 minuta. Alge su jedan od najboljih prirodnih izvora već spomenutog tirozina, tvari koja je organizmu potrebna da bi stvorio dopamin. Blagotvorno djelovanje algi na liniju potvrdila je i studija o kojoj je pisao Journal of Clinical Nutrition: njeni su sudionici smršavjeli 2 kg više kad su konzumirali dodatke prehrani na bazi alga.

Divlje meso

Ušteda kalorija: 115 kcal
Poboljšanje raspoloženja: 7%

Ako ste ljubitelj mesa, stručnjaci preporučuju da barem jednom tjedno umjesto uobičajene “lovine” jedete divljač. Uobičajen odrezak od 120 g sadrži 112% vaše dnevno potrebne doze triptofana, aminokiseline koja je ključna za lučenje serotonina, kemijske tvari što popravlja raspoloženje. U usporedbi s govedinom, ista količina divljači sadrži 12 g manje masnoće te 5 g manje zasićenih masnoća. Povećanu dozu triptofana osigurat će vam i tunjevina, oslić, piletina, puretina i rakovi.

Tropska klima

Ušteda kalorija: 20
Poboljšanje raspoloženja: 8%

Ujutro za razbuđivanje organizma popijte 200 ml soka od ananasa. Unijet ćete manje kalorija nego da popijete sok od naranče, a napunit ćete rezerve melatonina, koji vam svake noći može osigurati 25 minuta sna više, ustanovili su na Sveučilištu Northumbria. To je i te kako dobro za vaše raspoloženje jer vam razine serotonina opadaju kada ne dobivate dovoljno sna. Kad ste naspavani, manja je opasnost da ćete tijekom dana stalno nešto grickati jer će vam manjkati energije. Povrh svega, nekoliko je studija pokazalo da vitamin C – kojega također u obilju ima u tropskom voću – pomaže da se oksidira salo, zahvaljujući čemu se masne naslage smanjuju.

Komentari

▲ Povratak na vrh