Kako se suzdržati od prežderavanja na božićnom domjenku – na pet načina

Isprobajte ove jednostavne promjene kako bi izbjegli pretrpavanje hranom koje opravdavate blagdanskim ozračjem.

Naravno da je u redu opustiti se na domjenku i zaboraviti na brojanje kalorija, ali isprobavanje ukusnih zalogaja dok vam ne pozli samo će uništiti blagdansko raspoloženje.

Slijedite ovih 5 savjeta na sljedećem blagdanskom okupljanju i nećete završiti sklupčani na fotelji.

Izbjegavajte energetske napitke

Jasno nam je da tulum završava u kasnim satima, ali odolite otvaranju energetskog napitka.

Sudionici studije na Sveučilištu Northern Kentuky koji su pili alhokol pomiješan s kofeinskim napitkom imali su veću želju za daljnjom konzumacijom alkohola od onih koji su popili bezkofeinski koktel.

Prosječni energetski napitak ima 110 kalorija. Čašica “žestice”? Oko 100 kalorija. Pa vi zbrojite…

Jedite u tišoj sobi

Ljudi koji su jeli slušajući glasnu glazbu pojeli su 49 posto hrane više od oni koji su čuli sebe kako žvaču, pokazala je studija Brigham Younga.

Istražitelji su ovo nazvali “hrskavim efektom”. Kako kažu, zvuk žvakanja pomaže vašem mozgu pri utvrđivanju količine konzumirane hrane.

Koristite manje posuđe

Ako vam se pruži takva opcija na tulumu, izaberite manju čašu za pivo ili vino.

Ljudi koji su pili vino iz standardne čaše od 3 decilitra imali su manje potrebe za još jednom čašom od onih koji su pili isto vino, ali iz čaše od 3,7 decilitara, rezultati su novog istraživanja magazina BMC Public Health.

Pažljivo birajte zalogaje

Kada birate hranu na švedskom stolu, imajte na umu dva prioriteta: proteini i vlakna. Što više jedete ovakve nutrijente, brže ćete se zasititi te ćete shodno tome i pojesti manje hrane.

Dakle, kada se nađete pred švedskim stolom potražite koktel sa škampima, mesne okruglice, povrće, punjena jaja ili hladne nareske poput puretine ili šunke.

Najedite se predjela i preskočite glavno jelo

Nitko vam nije rekao da morate pojesti i predjelo i glavno jelo. Ustvari, istražitelji sa Sveučilišta Drexel ustanovili su da ljudi koji pojedu ukusno predjelo ne uživaju toliko u glavnom jelu od ljudi koji su pojeli predjelo osrednje kvalitete.

Ako volite neko određeno predjelo, stavite ga na tanjur i uživajte u njemu kao jedinom obroku.

Komentari

▲ Povratak na vrh