Kako se jednostavno odviknuti od repeta

Teško vam se zaustaviti nakon prve porcije? Slijedite ovaj plan sljedeći put kada sjednete za stol.

Ako se želite suzdržati od (pre)velikih obroka, jednostavno zavežite noge za stolicu koristeći komplicirane mornarske čvoreve. Šalimo se. Odvikavanje od repeta je jednostavnije nego mislite.

Kao prvo, morate znati da ljudi jednako ocjenjuju sitost, bez obzira koliko porcija pojeli, potvrdilo je istraživanje na Sveučilištu Cornell. Dakle, i nakon druge porcije pire krumpira i punjenih paprika ćete osjećati jednaku zasićenost.

Istraživači su sudionicima poslužili zdjele juhe. Pritom se polovica njih neprestano punila.

Ljudi s zdjelama koje se nisu mogle ispraniti su pojeli 73 posto više od onih s normalnim zdjelama – i nakon toga za sebe nisu rekli da su se prejeli. Ovakvu uporabu osjećaja za ocjenjivanje sitosti znanstvenici nazivaju “naučena zasićenost”.

Drugim riječima, ako se hrana nastavlja pojavljivali pred vama, vi ćete i dalje htjeti jesti.

Najbolja taktika: daleko od očiju, daleko od uma. Ako jedete kod kuće, izvadite porciju hrane na tanjur a ostatak odmah spremite u hladnjak. Ako ne vidite drugu porciju, lakše je ne poželjeti drugu porciju.

Osim toga, i fizički se morate dignuti po drugu porciju, što će vam dati vremena da pomislite: “Jel stvarno trebaš još jesti?”

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh