Gorka pilula koju trebate progutati

Ovih osam namirnica može vam proširiti nutritivne vidike.

Proces izlaganja učinkovit je za sve vrste hrane. Pokušajte u prehranu tijekom tri ili četiri tjedna uvrstiti ove gorke namirnice kako biste osigurali dobre zdravstvene učinke. Ne pašu vam isprva? Dajte im priliku više puta i vjerojatno ćete ih zavoljeti.

Šipak: Bogat vlaknima te vitaminima C i K. Znanstvenici sa Sveučilišta kraljice Margaret u Edinburghu otkrili su da muškarci i žene koji svakog dana piju čašu soka od šipka nakon dva tjedna iskuse povišenje testosterona koji povećava spolnu želju. Stavljajte malo nara u salatu kako biste u tanjuru dobili malo gorčine i neobično lijepu boju.

Brokula: Istraživanje sa Sveučilišta Oregon pokazalo je da sulforafan, moćni antioksidans iz brokule, ima moć selektivno ciljati i ubijati stanice raka. Skuhajte je na pari: tako će se spojevi u vlaknima vezati s kiselinama u vašem probavnom traktu, što pomaže u smanjenju kolesterola.

Grejp: Znanstvenici sa Sveučilišta Jeruzalem otkrili su da se nakon mjesec dana hranjenja grejpom LDL, “loš” kolesterol, snizi za 20 posto, a trigliceridi za 17 posto. Dodajte komade u jogurt i usitnite ih mikserom kako biste profitirali od toga zdravog spoja.

Rikula: Stotinu grama rikule nudi otprilike 90 posto preporučenoga dnevnog unosa K-vitamina, povezanog sa zdravljem kostiju i smanjivanjem oštećenja stanica mozga. Nabacajte lišće na pizzu radi hranjivosti i složenog okusa.

Šafran: Znanstvenici sa Sveučilišta države Kanzas otkrili su da šafran može za 40 posto smanjiti razine heterocikličkih amina, kancerogenih spojeva koji se stvaraju kad se meso prži, peče ili roštilja. Možete ga dodati, sa soli i uljem, na povrće kao što je cvjetača.

Piskavica: Istraživanje australskog Centra za integrativnu kliničku i molekularnu medicinu pokazalo je da muškarci u dobi od 25 do 52 godine koji su dvaput tjedno tijekom šest tjedana pili ekstrakt biljke Trigonella foenum-graecum imali 25 posto veći libido u odnosu na one koji su pili placebo. Osušite i sameljite izdanke. Prah može poslužiti i u poboljšavanju okusa.

Tamna čokolada: U istraživanju objavljenom u uglednom časopisu Journal of the American Medical Association osobe koje su svakog dana tjedan dana jele tamnu čokoladu doživjele su pad krvnog tlaka koji je i ostao tako nisko sve dok su je nastavile jesti. Pojedite dvije kockice nakon večere. Samo neka u njima bude 70 posto kakaa.

Masline: Istraživanje sa Sveučilišta Barcelona pokazalo je da oleinska kiselina iz ulja maslina može pomoći u sprječavanju raka debelog crijeva tako što inhibira rast stanica raka. Dodajte ih salatama i tjesteninama.

Komentari

▲ Povratak na vrh