6 stvari koje pomažu u mršavljenju a možete ih napraviti prijepodne

Ovi će vas potezi pripremiti za uspješan dan.

Znate onu: tko rano rani, dvije sreće grabi? Ima nešto u tome kada je riječ o mršavljenju. Dijelom je povezano s razlogom zašto smo svi živčani: ranojutarnje sunce razbuđuje, puni nas energijom i postajemo usredotočeni, a to nam olakšava usvojiti nove navike koje nam pomažu držati se zadanih ciljeva.

Postoji i psihološki aspekt: kada započnete dan uspješno izvršavajući neki od zadataka s popisa, manja je vjerojatnost da ćete posustati kasnije u danu. Uključite ovih 7 stvari u svoju jutarnju rutinu – i uživajte promatrajući kako se kilogrami tope bez gotovo ikakvog truda.

Duže spavanje pomaže u mršavljenju

Naravno, ne morate se buditi prekasno i manijakalno juriti da stignete na posao. Ali dodatnih pola sata sna može učiniti veliku razliku.

”Kada ste umorni imate veću potrebu za hranom“, kaže nutricionistica Brittany Kohn. Osim toga, studije pokazuju da konstantan manjak sna ometa određene hormone što negativno utječe na metabolizam.

Dnevno svjetlo pomaže u mršavljenju

Razgrnite zavjese ili dignite rolete što prije. Sunčeva svjetlost poboljšava raspoloženje, puni vas energijom – a nedavna studija pokazuje da ljudi koji dobivaju potrebnu dozu sunčeve svjetlosti imaju niži BMI od onih koji ostaju u zamračenom.

Koji je razlog? Istraživači smatraju da zrake jutarnjeg sunca pomažu pokrenuti unutarnji sat i tako ubrzati metabolizam.

Visokoproteinski doručak pomaže u mršavljenju

Čuli ste milijun puta kako zdrav doručak pruža energiju i sitost koja će spriječiti žudnju za hranom.

Ali samo složeni ugljikohidrati neće imati jednako dobar učinak kao kombinacija proteina i ugljikohidrata (s malo masnoća). Na taj ćete se način osjećati sito i stabilizirati razinu šećera u krvi.

Jednostavan primjer: Jaja i punozrnati toast.

Jutarnja tjelovježba pomaže u mršavljenju

Jeste li jedan od onih koji ujutro odlaze na trčanje ili vježbate kod kuće? Samo tako nastavite; to ubrzava metabolizam, sprečava napadaje gladi i pomaže vam da se osjećate pozitivno i ispunjeno.

Ako niste, svejedno možete imati neke dobrobiti. Već 10 minuta kardia ili joge može potaknuti cirkulaciju, pokrenuti tijelo i ubrzati metabolizm – koji će biti aktivan cijeli dan.

Pakiranje obroka za kasnije može pomoći u mršavljenju

Ako ste u mogućnosti spremite si ručak za posao. Ali ako nemate dovoljno vremena za to, zapakirajte si nekoliko zdravih zalogajčića.

Loš odabir hrane tijekom dana jako je štetan za dijetu, kaže Kohn, stoga je pametno unaprijed pripremiti vrećicu badema ili uzeti jabuku kako bi spriječili samoga sebe da napadnete automat s čokoladicama.

Šetnja do posla pomaže u mršavljenju

Probajte parkirati auto nekoliko ulica dalje od ureda, ili prošećite dio puta do posla umjesto da cijelim putem koriste javni prijevoz.

Dobrobiti: To je još jedan način da se više krećete, sagorite dodatne kalorije i ubrzate metabolizam. Osim toga, nedavna studija pokazuje da ljudi koji ne idu autom na posao imaju niži BMI.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh