Dvije jednostavne uredske vježbe protiv bolova u vratu i ramenima

Ako pripadate većini koja dobar dio svojih dana provodi prikovana za uredski stol, dobro je znati da vas jednostavna kombinacija dviju vježbi može osloboditi bolova u vratu i ramenima, pokazalo je dansko istraživanje

Uredski radnici koji su sate i sate provodili pred kompjutorom pa osjećali bolnost u spomenutim područjima izvodili su u istraživanju dolje opisane vježbe – koje pogađaju mišiće što okružuju ta područja – tri puta tjedno. Rezultat? Nakon 10 tjedana bolovi su nestali.

“Previše sjedenja može preopteretiti okolne mišiće i prorijediti pokrete vrata i ramena uzrokujući bolove”, kaže savjetnik MH za sportsku medicinu Bill Hartman. Vježbanje spomenutih vježbi može obnoviti pokretljivost vrata i ramena pa time dojaviti mozgu da umanji signaliziranje boli.

Sjedeće podizanje ramena

Sjedite u stolcu. Rukama se primite za rukohvate odignite stražnjicu i cijelo tijelo prema gore tako da su vam ruke ispružene pa podižite i spuštajte ramena. Izvedite 5 serija s 10 ponavljanja.

Podizanje ramena iz upora

Zauzmite položaj upora (kao da radite sklekove, ali ste oslonjeni ste na laktove) pa podižite i spuštajte lopatice. Izvedite 5 serija s 10 ponavljanja.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh