Želite ubrzati metabolizam? Trebate li jesti i kad niste gladni ili..?

...ili trebate čekati da ogladnite?

Važno je da prehrana bude zdrava i dobro uravnotežena, a ne samo da brojite količinu unesenih kalorija.

Poželjno je da obroci budu podijeljeni na pet dijelova, to jest tri glavna obroka i dvije užine – kako biste jeli češće a manje te tako ubrzali metabolizam. Pogrešno je mišljenje da će se metabolizam ubrzati jedete li i kad niste gladni. Vrlo je važno što i koliko jedete.

Preporuke su nutricionista da 50-60 posto dnevnog unosa nutrijenata budu ugljikohidrati, jer najlakše sagorijevaju i prvi su izvor energije. Tijekom dana, od onoga što vam se nađe u tanjuru, trebalo bi biti 15-20 posto bjelančevina. Pogrešno je iz prehrane izbaciti ugljikohidrate jer će gubitak težine biti privremen, a postoji opasnost od oštećenja bubrega.

Ostatak dnevnog unosa nutrijenata čine masti, koje također nemojte izbaciti s menija jer su važne za izgradnju nekih hormona (uključujući testosteron), kao i za iskoristivost vitamina koji se otapaju u mastima, poput vitamina A i E. Na dnevni jelovnik uvijek uvrstite voće i povrće jer vlakna koja sadržavaju ubrzavaju rad crijeva, čiste ih i omogućuju njihovo redovito pražnjenje pa se toksične tvari brzo čiste iz organizma.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh