Ovako dišite prije no što krenete na sastanak sa šefom

Ako osjećate pritisak i uzbuđenje zbog posla koji se ne odvija kako želite, ako vam predstoji neugodan razgovor sa šefom ili javni nastup, vježbe disanja vam mogu pomoći da se smirite i fokusirate

Ako vam pomisao na posao koji je težak, nezavršen, stresan crpi energiju, duboko udahnite. “Možda se ne osjećate dobro zato što nepravilno dišete”, kaže psihologinja Belisa Vranich, autorica knjige ‘Breathe: The Simple, Revolutionary 14. Day Program to Improve Your Mental and Physical Health’.

Ustvari dišete nepravilno jer ste pod stresom, a takvo disanje vas čini još napetijim. Izađite iz začaranog kruga. Napravite 4 serije vježbi za disanje u 3 koraka ako osjećate pritisak, stres ili prije nego što krenete na sastanak sa šefom.

1# Savršen balans
Sjednite uspravno na stolac, tako da vam leđa ne dodiruju naslon.

2# Udahnite još dublje
Duboko udahnite kroz nos i brojite do 4 dok vam se trbuh ne raširi. Dok udišete, naginjite se prema naprijed dok vam trbuh ne dotakne natkoljenice. “Taj pokret signalizira vašem parasimpatičkom živčanom sustavu da spusti krvni tlak”, kaže dr. Vranich. Past će i razina stresa, bez obzira na signale iz mozga. Zadržite dah u tom položaju 4 sekunde.

3# Izdahnite što sporije
Jako stisnite trbušnjake i 8 sekundi izdišite zrak, dok zakrivljujete kralježnicu. Usredotočite se na trbušni pojas. Krv obogaćena kisikom teče kroz žile tako da i tijelo i mozak postaju bogatiji kisikom i – energijom.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh