Ozbiljni znakovi upozorenje uoči New York City maratona!

Naš kandidat za jedan od najprestižnijih maratona u svijetu 'podlegao' je napornim treninzima snage i trčanja, pa je njegovo tijelo poslalo upozoravajuće signale. Hoće li ga to omesti na putu do ostvarivanja snova?

Nakon prošlotjedne dužine i utrke Mliječna staza posljedice sam osjećao cijeli prošli tjedan. U ponedjeljak je još sve bilo u redu i u Trčaoni smo imali laganih 40 minuta rastrčavanja. Ukupno sam istrčao 6,61 km na tempu 5:27, a spojili smo ugodno s korisnim i obišli prostorije Kineziološkog fakulteta te novouređenu atletsku stazu na Mladosti. U utorak su mi već obje noge bile upaljene te sam osjetio sav nakupljeni napor prethodnih nekoliko dana. 

Nažalost prema programu trebao sam odraditi ‘jači’ trening snage u Biotreningu i to baš s naglaskom na noge. Srećom je trener Segi ‘olakšao’ sve kako bi ga koliko toliko mogao odraditi, ali je na koncu sve skupa rezultiralo – upalom stražnjih loža i aduktora koja me držala sve do petka!!! Tijekom dana za bolove mi je najviše pomogao ljekoviti naljepak Itami –  jedini diklofenak naljepak na našem tržištu koji djeluje čak 12 sati, zahvaljujući kojem su svi bolovi relativno brzo prošli.  (Prije upotrebe pažljivo pročitajte uputu o lijeku, a o rizicima i nuspojavama upitajte svog liječnika ili ljekarnika.)

Ipak sam odlučio preskočiti trčanje u srijedu i planiranih 7 km računajući da mi više znači dan odmora i pauza nego jedan trening, kojeg mogu naknadno lako ubaciti za vikend. I trening snage sam s četvrtka prebacio na petak prije trčanja, tako da sam uspio spojiti dva dana relaksacije i opuštanja. 

Petak sam nakon posla odmah otišao na trening snage u Biotrening gdje sam prvi dio posvetio valjanju i opuštanju svih mišića na roleru i lopti, potom vježbama stabilnosti i mobilnosti, a onda je uslijedio ‘jači’ trening za gornji dio tijela. Sve je počelo s 1000 m veslanja nakon kojeg je slijedio niz od 10-ak vježbi u 3 kruga nakon kojih sam u zadnjem krugu jedva napravio 5 sklekova!

Kako je petak navečer inače posvećen dužinskom treningu tako smo i ovaj tjedan u Trčaoni imali laganu dužinu, ukupno 16 km na tempu 5:17. Prošli smo i preko Bundeka gdje je u jeku bio Rujanfest, ali smo izbjegli sve izvođače jer su treninzi ipak u ranijem terminu. Pokušao sam se sjetiti u kojem trenutku su točno vikend provodi i hidracija pivom zamijenjeni dužinskim treninzima i Hidrom ISO, ali mi nije pošlo za rukom. Valjda se nekako s vremenom prioriteti mijenjaju i prilagođavaju. Nemojte me krivo shvatiti, nemam ja ništa protiv pive i drugih ‘napitaka’, ali trenutno mi je glavni fokus na maratonu te shvaćam da u drugim užitcima treba biti umjeren.

Vikend sam na kraju ipak odlučio posvetiti odmoru jer trebam paziti da ne pretjeram s treninzima, a što se kilometara tiče ionako me idući tjedan čeka dužina od 35 km. Malo sam gledao ovotjedne zapise na Stravi pa sam shvatio da sam ove godine već pretrčao više od 1.000 km ukupno što je više nego cijelu prošlu godinu. Moram priznati da sam jako sretan s takvim rezultatom.

Naravno i dalje mi svaki kilometar vjerno prati  Samsung Galaxy Watch Active, a za udobnost pri trčanju zadužene su Saucony Triumph ISO 5 tenisice kao i Saucony majice i hlačice. 

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh