Kolumne

Kako pri izvođenju vježbi asistirati i na što obratiti pozornost

Pomažite, ne odmažite

Sve što trebate znati o mrtvom dizanju!

Nijedna tako funkcionalna, zahtjevna i efikasna vježba nije toliko zanemarena, pogrešno shvaćena i – naravno - krivo izvođena kao deadlift!

Istezanje nije zezanje

Istezanje jest sustav vježbanja u kojem na aktivan ili pasivan način izvodimo pokrete ili zadržavamo određeni položaji tijela kako bismo  produljili mišić ili skupinu mišića.…

Žestoki trening za prsne mišiće

Za prsa pobijedite sve kolege u teretani!

BodyArt - tehnika koja izmjenjuje više elemenata treninga

Što tijelo čini fit, u formi? Kako znamo jesmo li fit? Prije svega, moramo znati što znači zdravlje. Biti fit prije svega označava biti zdrav. Zdravlje…

Funkcionalni bodyweight trening

Za sve "nevjernike" u izolacijske vježbe, naš je stručnjak Marko Lončar pripremio ubitačan funkcionalni trening vlastitom težinom. Vježbe demonstrira Cindy Šoštarić, bivša plivačica koja je bazen uspješno zamijenila teretanom

Isklešite kamena ramena

Ako bismo trebali izdvojiti jednu mišićnu skupinu koja je pojam čiste moći i snage, to su ramena. Što su ramena veća, razvijenija i mišićavija, to ćete i vi izgledati jače i snažnije, a struk će vam se činiti užim

Ako većinu dana sjedite, ove uredske vježbe će spriječiti bolove u vratu i leđima

Kako točno izvoditi vježbe pogledajte u priloženom videu. I lift zamijenite stepenicama za jutarnje zagrijavanje.

Afrodizijak hranom do boljeg seksa i strastvenijeg poljupca

Vaša kuhinja je idealno mjesto kreiranja ljubavnog jelovnika koji će rasplamsati strasti zahvaljujući ovim super-seksi namirnicama.

Put prema kvalitetnijem treningu kreće s malim stvarima kao što je majica s kapuljačom

Zaboravite na ogledalo tijekom treninga i koncentrirajte se na vezu mišića i vašeg mozga - rezultati će biti nemjerljivo bolji.

Koja je razlika između jakosti i snage?

Već su nas nekoliko puta pitali za objašnjenje pojmova jakosti i snage. Jesu li isti ili postoji razlika?

Što trebate jesti ako želite spriječiti rast sijede kose

Zaboravite na boju za kosu već pojačajte unos ovih namirnica.

Kako se u 5 koraka vratiti u svakodnevni ritam treniranja i prehrane

Zaboravite na sjedenje u fotelji i samosažaljevanje. Donosimo vas savjete kako brzo i efikasno poništiti blagdansko ludovanje.

3 intervalna treninga koji će vam pomoći da istopite blagdansko salo

Znamo da ste (pre)više jeli tijekom blagdana. Sada je vrijeme za rješavanje tih "ručki" na kukovima.

10 načina kako otići od blagdanskog stola - siti i bez viška kilograma

Pridržavate li se samo nekih od navedenih savjeta, sigurni smo da ćete ove blagdane proći – neokrznuti.

Koliko košta treniranje?

Prosinac je poznat kao mjesec darivanja te su naši novčanici poprilično tanki nakon 1. siječnja. Tim povodom smo istražili koliko stvarno košta treniranje i može li vam to biti isprika za odgađanje nekih novogodišnjih odluka.

Trening "na minusu"? Sve je to u glavi!

Evo kako se zagrijati i što obući ako se odlučite za trening na otvorenom u ovo doba godine.

Mišić kojeg nikako ne smijete zapostaviti

Snažan i veliki trapezius pomaže vam kod vježbi kao što je mrtvo dizanje, rameni potisak i sjedeće veslanje, a o fizičkom izgledu da i ne pričamo.

Koristite li pravi uteg?

Generalni direktor Fitnes učilišta pomaže vam u odabiru pravih rekvizita u treningu, ali i savjetuje koju teretanu izabrati, što vam treba od opreme i još nekoliko bitni stvari.

"Izbacite dušu" u 20 minuta

Kada nekome kažete da im ne treba 60 ili više minuta za odličan trening, to im zvuči kao prodavanje magle. U krivu su, evo i zašto.

▲ Povratak na vrh