Kolumne

Ako većinu dana sjedite, ove uredske vježbe će spriječiti bolove u vratu i leđima

Kako točno izvoditi vježbe pogledajte u priloženom videu. I lift zamijenite stepenicama za jutarnje zagrijavanje.

Afrodizijak hranom do boljeg seksa i strastvenijeg poljupca

Vaša kuhinja je idealno mjesto kreiranja ljubavnog jelovnika koji će rasplamsati strasti zahvaljujući ovim super-seksi namirnicama.

Put prema kvalitetnijem treningu kreće s malim stvarima kao što je majica s kapuljačom

Zaboravite na ogledalo tijekom treninga i koncentrirajte se na vezu mišića i vašeg mozga - rezultati će biti nemjerljivo bolji.

Koja je razlika između jakosti i snage?

Već su nas nekoliko puta pitali za objašnjenje pojmova jakosti i snage. Jesu li isti ili postoji razlika?

Što trebate jesti ako želite spriječiti rast sijede kose

Zaboravite na boju za kosu već pojačajte unos ovih namirnica.

Kako se u 5 koraka vratiti u svakodnevni ritam treniranja i prehrane

Zaboravite na sjedenje u fotelji i samosažaljevanje. Donosimo vas savjete kako brzo i efikasno poništiti blagdansko ludovanje.

3 intervalna treninga koji će vam pomoći da istopite blagdansko salo

Znamo da ste (pre)više jeli tijekom blagdana. Sada je vrijeme za rješavanje tih "ručki" na kukovima.

10 načina kako otići od blagdanskog stola - siti i bez viška kilograma

Pridržavate li se samo nekih od navedenih savjeta, sigurni smo da ćete ove blagdane proći – neokrznuti.

Koliko košta treniranje?

Prosinac je poznat kao mjesec darivanja te su naši novčanici poprilično tanki nakon 1. siječnja. Tim povodom smo istražili koliko stvarno košta treniranje i može li vam to biti isprika za odgađanje nekih novogodišnjih odluka.

Trening "na minusu"? Sve je to u glavi!

Evo kako se zagrijati i što obući ako se odlučite za trening na otvorenom u ovo doba godine.

Mišić kojeg nikako ne smijete zapostaviti

Snažan i veliki trapezius pomaže vam kod vježbi kao što je mrtvo dizanje, rameni potisak i sjedeće veslanje, a o fizičkom izgledu da i ne pričamo.

Koristite li pravi uteg?

Generalni direktor Fitnes učilišta pomaže vam u odabiru pravih rekvizita u treningu, ali i savjetuje koju teretanu izabrati, što vam treba od opreme i još nekoliko bitni stvari.

"Izbacite dušu" u 20 minuta

Kada nekome kažete da im ne treba 60 ili više minuta za odličan trening, to im zvuči kao prodavanje magle. U krivu su, evo i zašto.

Kratki antiageing vodič

Znate li da promjenom životnih navika možete godine vratiti unazad? Upoznajte 5 najvažnijih koraka prirodnog podmlađivanja.

Trenirajte u društvu i postanite bolji

Ako trenirate s boljima vaš napredak će biti lakši i bolji. Osim toga, u dobrom društvu vrijeme na treningu prolazi puno brže.

Zašto je seks važan za muško zdravlje?

Zdrav seksualni život čuva kosti, jača mišiće, smanjuje stres i još puno toga... Stoga, primite se posla!

Organizirani život je lakši

Uzmite papir i olovku i organizirajte svoj tjedan unaprijed. Donosimo nekoliko savjeta kako napraviti više u manje vremena i pritom ništa ne zaboraviti.

Zašto raditi čučanj s pauzom i koliko ona mora trajati

Duže trajanje samog čučnja zahtijeva uključivanje većeg broja mišićnih vlakana. A to je samo početak...

Cjelodnevni muški program tjelovježbe i zdrave prehrane

Ako ste odlučili živjeti zdravo, ali ne znate otkud početi, ovo je pravi plan za vas!

Dobrobiti prehrane probiotičkog karaktera

Umjesto multivitamina, radije potrošite novac na kvalitetan i pomno odabran probiotik, s kvalitetnim probiotičkim sojem te održivim brojem bakterija.

▲ Povratak na vrh