Kolumne

Razlozi zbog kojih ne dobivate na masi 

Osim dobro posloženog treninga, za rast mišićne mase morate zadovoljiti još niz kriterija – sam trening nije dovoljan! Osobni trener i Men's Healthov kolumnist Marko Lončar otkriva koji su najčešći razlozi zbog kojih vježbači ne dobivaju na masi

Masa za sve (osobito za mršave)

Dok većinu vježbača muči kako izgubiti kilograme, ne treba zaboraviti ni one kojima je izuzetno teško "nabaciti" nekoliko kilograma više. Ovo je tekst upravo za njih

Trening kockom/blokom

Uvedite novu dimenziju u vaš trening – kocke su odličan izbor za razvoj snage, izdržljivosti i koordinacije

Bilo kad i bilo gdje: Funkcionalni trening bez rekvizita

Postoje genijalne vježbe kojima ćete pokrenuti i aktivirati cijelo tijelo i to bez jednog jedinog rekvizita! Pitate se kako? Nastavite čitati

Vježbe rotacije trupa

Donosimo vam vježbe istezanja i mobilnosti koje možete uvrstiti u svoj program prije ili nakon treninga, ovisno o tome želite li razviti mobilnost ili fleksibilnost

Kružni trening za masivne ruke

Što bolje pristaje u majice kratkih rukava od mišićavih i snažnih bicepsa i tricepsa?

Kako pri izvođenju vježbi asistirati i na što obratiti pozornost

Pomažite, ne odmažite

Sve što trebate znati o mrtvom dizanju!

Nijedna tako funkcionalna, zahtjevna i efikasna vježba nije toliko zanemarena, pogrešno shvaćena i – naravno - krivo izvođena kao deadlift!

Istezanje nije zezanje

Istezanje jest sustav vježbanja u kojem na aktivan ili pasivan način izvodimo pokrete ili zadržavamo određeni položaji tijela kako bismo  produljili mišić ili skupinu mišića.…

Žestoki trening za prsne mišiće

Za prsa pobijedite sve kolege u teretani!

BodyArt - tehnika koja izmjenjuje više elemenata treninga

Što tijelo čini fit, u formi? Kako znamo jesmo li fit? Prije svega, moramo znati što znači zdravlje. Biti fit prije svega označava biti zdrav. Zdravlje…

Funkcionalni bodyweight trening

Za sve "nevjernike" u izolacijske vježbe, naš je stručnjak Marko Lončar pripremio ubitačan funkcionalni trening vlastitom težinom. Vježbe demonstrira Cindy Šoštarić, bivša plivačica koja je bazen uspješno zamijenila teretanom

Isklešite kamena ramena

Ako bismo trebali izdvojiti jednu mišićnu skupinu koja je pojam čiste moći i snage, to su ramena. Što su ramena veća, razvijenija i mišićavija, to ćete i vi izgledati jače i snažnije, a struk će vam se činiti užim

Ako većinu dana sjedite, ove uredske vježbe će spriječiti bolove u vratu i leđima

Kako točno izvoditi vježbe pogledajte u priloženom videu. I lift zamijenite stepenicama za jutarnje zagrijavanje.

Afrodizijak hranom do boljeg seksa i strastvenijeg poljupca

Vaša kuhinja je idealno mjesto kreiranja ljubavnog jelovnika koji će rasplamsati strasti zahvaljujući ovim super-seksi namirnicama.

Put prema kvalitetnijem treningu kreće s malim stvarima kao što je majica s kapuljačom

Zaboravite na ogledalo tijekom treninga i koncentrirajte se na vezu mišića i vašeg mozga - rezultati će biti nemjerljivo bolji.

Koja je razlika između jakosti i snage?

Već su nas nekoliko puta pitali za objašnjenje pojmova jakosti i snage. Jesu li isti ili postoji razlika?

Što trebate jesti ako želite spriječiti rast sijede kose

Zaboravite na boju za kosu već pojačajte unos ovih namirnica.

Kako se u 5 koraka vratiti u svakodnevni ritam treniranja i prehrane

Zaboravite na sjedenje u fotelji i samosažaljevanje. Donosimo vas savjete kako brzo i efikasno poništiti blagdansko ludovanje.

3 intervalna treninga koji će vam pomoći da istopite blagdansko salo

Znamo da ste (pre)više jeli tijekom blagdana. Sada je vrijeme za rješavanje tih "ručki" na kukovima.

▲ Povratak na vrh