Zašto moja fitness narukvica inzistira na 10.000 koraka? To mi se čini kao nečiji hir

Zašto bi brojka od 10000 koraka dnevno bila neka posebna brojka za svakoga od nas. Ovisno o tome koliko ste inače aktivni, tako prijagodite i broj dnevno potrebnih koraka i postupno taj broj povećavajte...

Ta brojka dolazi od japanskog pedometra prodavanog 1960-ih pod imenom manpo-kei, što u prijevodu znači “mjerač 10.000 koraka”, objašnjava dr. Catrine Tudor-Locke sa Sveučilišta Massachusettsa u Amhurstu.

Broj je ostao, a istraživanja potvrdila koristi 10.000 koraka na dan.

U jednom od njih se ispitanicima s hipertenzijom nakon 12 tjedana snizio tlak, a povećao VO2 max.

Ipak, toliki broj koraka može biti prevelik zalogaj nekome tko ih obično napravi 3000. Da povećate svoj broj, 3 dana za redom brojite svoje korake, izračunajte prosjek pa ga pokušajte nadmašiti za barem 3000 koraka.

Druga je mogućnost da mjerite vrijeme: britanska je studija pokazala da se ljudima koji su hodali barem 2,5 sata na dan rizik prerane smrti smanjio 11 posto. A za to vam je mjerenje dovoljan dobri stari ručni sat.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh