Trening mobilnosti – idealan za sve koji puno sjede

Rezultat su izdržljivi zglobovi, gipko tijelo i uravnotežen živčani sustav, što pomaže u prevenciji ozljeda i poboljšava izvedbu

Riječ je o treningu za održavanje šasije, jednako važnom poput izmjene ulja i maziva.

Trening mobilnosti – istezanja poput dubokih iskoraka i vježbe zagrijavanja poput čučnjeva bez utega – pomaže vam da budete u stanju koristiti cijeli spektar pokreta. Rezultat su izdržljivi zglobovi, gipko tijelo i uravnotežen živčani sustav, što pomaže u prevenciji ozljeda i poboljšava izvedbu. Jer, bol je poput lampice za upozorenje u automobilu koja vas upozorava da postoji problem u radu motora.

Klasični “otvarač” kukova za vas koji radite sjedeći je rastezanje na stolcu.
Stanite leđima okrenuti stolcu, desno koljeno spustite na pod, a nožni prsti desne noge neka budu na stolcu. Lijevo je stopalo čvrsto na podu. Gurnite kukove prema naprijed i stisnite gluteuse, zadržavajući torzo ravnim. Zadržite; i to je to. Mobilniji ste i rasturit ćete u čučnju.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh