Stručnjak demonstrira kako pravilno prevrtati gumu

Ova popularna CrossFit vježba može biti riskantna ako je pogrešno izvodite. Donosimo 3 načina kako pravilno svladati ovu tehniku.

Ogromne traktorske gume postale su ultimativni alat za jačanje kondicije. Zašto ne? Prevrtanje 300 kilograma teške gume svakako je zabavnije nego polusatno trčanje na pokretnoj stazi. Osim toga, itekako je intenzivnije od tradicionalnog kardio treninga.

I kao poseban bonus, morate priznati da je dobar osjećaj bacati naokolo toliko komad gume.

Prije nego krenete u potragu za gumom, trebate znati koliko je bitno pravilno svladati ovu tehniku kako sb minimalizirali rizik od bilo kakve ozljede. “Ovo je sjajna vježba, ali toliko ljudi je izvodi na pogrešan način”, kaže Sean Garner, trener u Anatomy 220 na Miami Beachu.

Evo nekoliko njegovih savjeta o pravilnom prevrtanju gume:

1. Krenite jako. Stanite sa stopalima i kukovima u širini ramena. Gurnite kukove unatrag kako bi došli u startni položaj, pritom pazeći da su vam leđa ravna i aktivirani mišići corea.

2. Čuvajte ruke. Kada zavlačite ruke ispod gume, pazite da se uhvatite za izbočine na gumi. Ako ih stavite u udubine između izbočina, postoji rizik od istegnuća prstiju. Ili još gore, od puknuća bicepsa.

3. Snaga je ključna. Sada ste spremni za početak vježbe. Kako je ovo eksplozivno dizanje, uključite svoju kukove što je više moguće. Kada je guma blizu vertikalnog položaja, uhvatite je odozgora kako se ne bi prevrnula.

Komentari

▲ Povratak na vrh