Stanite na loptu

Općenito gledano, lopta je dobre veličine kada vježbač sjedi na njoj, a natkoljenice su mu paralelne s podlogom. No, za određene vježbe potrebne su i lopte različitih veličina.

AUTOR: prof. MARINO BAŠIĆ

Mnogi švicarsku loptu upotrebljavaju samo za ravnanje leđa ispred kompjutora ili je, pak, smatraju fitness-rekvizitom prije svega namijenjenim ženama. No, ne mogu biti dalje od istine. Postoji velik broj vježbi na švicarskoj lopti koje su veoma efikasne i pravi su izazov za svakog vježbača.

Upotreba lopte kao rekvizita datira još iz 2 st. pr. n. e., kada su je grčki filozofi i liječnici preporučivali za trening sportaša i rekreativaca. Današnja švicarska lopta dizajnirana je kao igračka za djecu, no poslije su je preuzeli fizioterapeuti pa upotrebljavali za poboljšanje propriocepcije i ravnoteže pacijenata. Zašto? Švicarska lopta omogućuje tijelu da izvodi nesvjesne pokrete te često može značiti razliku između povratka kontrole te balansa i ozljeđivanja.

Općenito gledano, lopta je dobre veličine kada vježbač sjedi na njoj, a natkoljenice su mu paralelne s podlogom. No, za određene vježbe potrebne su i lopte različitih veličina ili pak dvije lopte.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh