Sportsko penjanje – idealan zimski sport

Čvrsti mišici – ruke, ramena, mišići corea – i uzbuđenje čine sportsko penjanje idealnim zimskim sportom

Par savjeta za one koji tek počinju s ovim uzbudljivim sportom. 

Namjerno padnite

Trta vas je? Odmah iskušajte kako je to pasti – namjerno. Kad ste osigurani (i sigurni u partnera na tlu koji drži uže), slobodno se pustite i iskušajte kakav je osjećaj pasti metar-dva. Ništa strašno, zar ne?

Pazite na stopala

U sportskom penjanju nije važna samo snaga gornjeg dijela tijela i privlačenje rukama. Kad se penjete, gledajte kud stavljate stopala. Stanite čvrsto na izbočinu dok tražite sljedeće uporište. Kad god je moguće, odgurnite se nogama.

Izbjegavajte stisak smrti

Hvatajte se za plastične izbočine što je moguće slabijim stiskom. Laganiji stisak učinit će vas izdržljivijim i ruke će vam manje bridjeti – bit će manje krute i otečene te sposobnije uhvatiti još jedno uporište.

Stanite i opustite se

Često zastanite da biste otresli ruke (jednu po jednu!) i tako potaknuli krvotok i smanjili pritisak na podlaktice. Ruka koja ostaje na zidu trebala bi biti ispružena – tako će vam biti lakše. I ne zaboravite nanositi prah na dlanove za bolji hvat.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh