Samo ovako ćete pravilno izvoditi čučnjeve na jednoj nozi

Ne možete napraviti nijedan jedini čučanj na jednoj nozi? Jeste li previše slabi ili nekoordinirani?

Ni jedno ni drugo. Čučnjevi na jednoj nozi doista su vrlo teški. Zapravo, to je jedna od najtežih vježbi za noge.

Zahtijeva pokretljivost, snagu i ravnotežu. Ali ta je vježba vrlo dobra jer jača gluteus, bedra i listove.

Kako biste pripremili tijelo za izvođenje čučnjeva na jednoj nozi, najprije napravite čučanj u stranu – 3 serije sa 10 ponavljanja te 10 iskoraka, tri puta tjedno dok vam izvođenje ne postane mačji kašalj. Zatim pokušajte napraviti čučanj na jednoj nozi, ali na klupici visokoj 30 centimetara. Stanite na klupicu s ispruženim rukama. Održavajte ravnotežu na desnoj nozi, savijte desno koljeno i spuštajte tijelo dok vam lijeva peta ne dotakne pod. Odmorite se malo pa se uspravite.

Dovoljno je da dva puta tjedno napravite tri serije sa po pet ponavljanja za svaku nogu. Kad ojačate i poboljšate tehniku izvođenja, prebacite se na klupicu visine 15 cm, a kad ih počnete savršeno izvoditi, pokušajte na tlu.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh