Napredujte straga: zategnite stražnjicu i zadivite sve oko sebe

Prijateljice i kolegice, a posebno potencijalne djevojke, rado će vas gledati kako odlazite ;-)

Zahvaljujući snažnijim gluteusima izgledat ćete muževnije i mišićavije; osim toga, čvršći mišići stražnjice mogu bitno smanjiti opasnost od ozljeda, objašnjava BJ Gaddour, urednik fitnessa američkog izdanja MH.

Želite izdužiti figuru? Zategnite stražnjicu, uspravite se i zadivite sve oko sebe. Bonus: upravo ste ispravili i držanje. Razvijte snažne gluteuse uz ove tri vježbe.

 

PODIZANJE KUKOVA
Ova vas vježba uči kako snagu crpiti iz kukova, umjesto iz donjeg dijela leđa, i tako izbjeći ozljede.
Napravite 10 do 20 ponavljanja kao zagrijavanje prije čučnjeva ili mrtvog dizanja. Ili napravite 3 do
5 serija po 10 do 20 ponavljanja sa šipkom. Stegnite stražnjicu sa svakim podizanjem.

 

ZAMAH GIRJOM
Zamah je vježba koja aktivira cijelo tijelo, topi salo i uči vas koristiti gluteuse. Ja to najviše volim raditi ovako: izaberite krajnji broj ponavljanja – recimo 500 – i napravite ih sve tijekom jednog
dana. Napravite 50 zamaha svakog sata. Ili napravite 25-minutni trening s 20 zamaha svake minute.

PENJANJE
Penjanje je prirodan pokret kojim poboljšavamo ravnotežu te razvijamo snagu i mobilnost nogu,
istodobno razvijajući gluteuse. Često trening završavam izvodeći 10 minuta ovu vježbu. Tako
istodobno osnažujem i koljena i razvijam impresivnu izdržljivost donjeg dijela tijela.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh