Ljepša strana treninga: Ubacite se u pretjecajnu traku

Elastične trake ne mogu zamijeniti trening utezima, ali su odlična kombinacija vježbanja uz aerobni trening osobama koje žele reducirati suvišne kilograme i masno potkožno tkivo, a ne žele provoditi sate i sate u teretani

Men’s Healthova kolumnistica Arijana Brković u novom tiskanom broju pripremila nam je vježbe s – elastičnim trakama!

Vježbe elastičnim trakama obuhvaćaju jedan ili više zglobova, a moguće je provoditi velik broj različitih vježbi. Otpor elastičnih traka lako se smanjuje ili povećava uporabom traka različitih boja. Trake koristimo za vježbe fleksibilnosti, koordinacije i simulaciju nekih pokreta specifičnih za pojedine vrste sporta. Odličan su izbor za funkcionalni trening, usmjeren na poboljšanje i održavanje refleksa ravnoteže, posturalnih mišića, stabilnosti zglobova i motoričkih sposobnosti koje su nam potrebne za obavljanje aktivnosti u svakodnevnom životu.
Traka nam pruža progresivan otpor, stoga je važno traku držati napetu prilikom izvođenja vježbe. Progresivan otpor označava veći otpor što je traka izduženija. Izduženost trake određuje težinu izvedbe vježbe.

Potrebno je dobro poznavati vlastito stanje muskulature kako bismo pravilno odredili koja je traka za vas. Tamnija traka većinom označava i veći otpor, stoga ne posežite za tamnim trakama ako ste početnik. Što je napetost trake veća, veći je i otpor na mišić.
Traku je potrebno dobro pridržavati kako bi izvedba određene vježbe bila besprijekorna. Dobro je znati da pokret mora biti svrsishodan i u jednakom trajanju povlačite li traku ili je opuštate. Primjerice, ako izvodite fleksiju podlaktice trakom, faza ekscentrične i koncentrične kontrakcije traje jednako, stoga ne dopustite traci da se sama vrati u početni položaj.

Više o vježbama s elastičnim trakama i kako ih pravilno izvoditi otkrijte u novom broju Men’s Healtha koji je na kioscima od 25. siječnja!!! 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh