Likvidator trosjeda: Vježbajte dok traju reklame!

Gledanje sporta katkad je dosadno, stoga između dva udarca na gol možete odraditi cijeli trening

UPUTE Ove vježbe odradite dok traju reklame. Svaku vježbu izvodite 50 sekundi, a 10 se odmarajte. Kod potiska kukovima i čučnja radite 25 sekundi na jednoj i 25 na drugoj nozi. Završite varijacijama skleka. Napravite 3 do 5 krugova. Iako radite vlastitom težinom, odradit ćete bogovski trening.

1 Jednonožni potisak kukovima
Oslonite se glavom i ramenima o trosjed, s rukama raširenim u stranu. Desnu nogu privucite prema prsima i gurnite kukove prema gore.

2 Bugarski čučanj iz iskoraka
Desnu nogu oslonite iza sebe o trosjed i spustite se što dublje možete. Odgurnite se petom prednje noge u početni položaj.

3 Sklekovi na povišenim stopalima
Stavite noge na trosjed i zauzmite položaj za sklek. Napravite sklek i ponovite. Trosjed zaštitite ručnikom da ga ne biste zaprljali.

4 Sklekovi na povišenim dlanovima
Stavite dlanove na trosjed i napravite sklek. Kad napravite sve krugove, oznojeni ručnik ne ostavljajte u dnevnoj sobi…

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh