Kako se izvodi obrnuti trbušnjak na kosoj klupi

Ovom vježbom ciljano radite na trbušnim mišićima i aktivirajte veliki leđni mišić u isto vrijeme

Podizanje nogu iz položaja zgiba je sveti gral među vježbama za trup. Postoji samo jedan problem kod ove vježbe: užasno je teška i većina muškaraca ne može izvesti više od dva ponavljanja zaredom.

Zbog toga Men’s Healthov Fitness Director BJ Gaddour predlaže izvođenje ove vježbe na kosoj klupi.

Vježba oponaša isti obrazac kao kod podizanja nogu iz položaja zgiba rasturajući donje trbušne mišiće i aktivirajući gornji dio leđa – ali smanjuje razinu težine budući da ležite na klupi.

Pogledajte video u kojem Gaddour izvodi vježbu, a zatim ju pokušajte izvesti i sami.

Odradite što više ponavljanja u 3 do 5 ciklusa, a između svakog ciklusa napravite odmor od jedne minute. Ako ovaj pokret osjećate u donjem dijelu leđa umjesto u trbušnim mišićima, prestanite s izvođenjem.

Ovu vježbu također možete izvoditi u trenucima aktivnog odmora nakon podizanja teških utega, poput čučnjeva i mrtvog dizanja. Isto tako, možete ju izvoditi na kraju vašeg uobičajenog treninga za trbušne mišiće.

Komentari

▲ Povratak na vrh