5 jednostavnih vježbi za seksi trbušnjake

I još su k tome vrlo zabavne, pa ćete osjećati pravi gušt vježbajući!

Izdržaj na stolcu
Sjednite na stolac. Oslonite se rukama, zategnite stražnjicu i polako je podignite od stolca. Zadržite se u tom položaju dok ne nabrojite do deset pa se polako vratite u sjedeći položaj. Vježbu ponovite 15 puta.

Delfin
Zauzmite položaj za sklek, ali se za ovu vježbu morate osloniti na laktove. Lagano podignite kukove vodeći računa da su leđa ravna, a noge zategnute. Ostanite u tom položaju 30 sekundi (ili manje, ovisno o tome koliko ste fizički spremni) pa se vratite u početni položaj. Vježbu ponovite 10 puta.

Krugovi jednom nogom
Lezite na leđa te ruke ispružite uz tijelo. Obje noge podignite nekoliko centimetara od poda. Potom jednu nogu podignite za 90 stupnjeva te njome kružite u zraku (u smjeru kretanja kazaljke na satu). Napravite 10 ponavljanja pa ponovite s drugom nogom.

Trbušnjaci s opterećenjem
Lezite na leđa s nogama savijenim u koljenima. U ruke uzmite medicinku i stavite je ispred grudi. Podignite se u sjedeći položaj te medicinku gurnite naprijed. Ruke moraju biti zategnute. Vratite medicinku te se i vi vratite u početni položaj. Vježbu ponovite još 15 puta.

Bicikl
Lezite na leđa s rukama savijenim iza glave. Koljena približite grudima, a ramena podignite nekoliko centimetara. U zraku ispružite desnu nogu, a lijevu savijte pod kutom od 45 stupnjeva. Istodobno lijevom koljenu približite lakat desne ruke. Brzo zamijenite strane tako da desnom koljenu privučite lakat lijeve ruke. Napravite 20 naizmjeničnih ponavljanja.

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh