Kako su reklamirane kockarnice nekada i sada

casino reklame

Kockanje ima svoje korijene u ranim danima ljudske povijesti, ali ga ne vole svi, iako mnogi ljudi vole kockanje igrajući lutriju ili bingo. Danas je oglašavanje jednostavno i vjerojatno ćete pronaći oglase za kockanje posvuda na internetu, baš kao i oglase za bilo što drugo.

Vrijedno je pogledati kratku povijest reklama za kockanje, jer je to nešto na što se često gleda s mrštenjem, čak i danas, kada su svi bombardirani online oglasima. Organizatori igara na sreću često sponzoriraju sportske događaje, sportaše ili televizijske prijenose. U drugim slučajevima, izvodit će vratolomije kako bi privukli pozornost javnosti. Na primjer, mnoge profesionalne boksače sponzorira GoldenPalace.com, a na svojim tijelima nose privremene tetovaže Golden Palace.

Hrvatska nema nekih posebnih zakona što se tiče reklamiranja kockarnica i casina, mnoge možete vidjeti na društvenim mrežama poput casino-hrvatska.com. Na ovom portalu možete igrati razne igre kao i dobiti razne bonuse kao što su besplatne vrtnje pri registraciji – Isprobajte sada.

Reklame iz prošlosti

Prije porasta dostupnosti i popularnosti televizora, radio je bio jedini način reklamiranja nečega, ne računajući plakate i brand ambasadore. Radijske reklame za velike kladionice bile su dostupne sve dok mainstream televizija nije preuzela primat 1950-ih.

Pojavom televizije su stvari postale zanimljive, jer su još davne 1928. godine ljudi imali velika očekivanja od televizije, koja je tada bila u eksperimentalnoj fazi. Svi su znali da će to biti izvrstan medij za reklame.

To se pokazalo točnim jer su s početkom 1940-ih i 1950-ih televizijski prijemnici bili dostupni u Sjedinjenim Državama i mnogim europskim zemljama. Naime, u Sjedinjenim Američkim Državama oglašivači su tijekom 1940-ih imali potpunu kontrolu nad određenim programima. Nakon skandala s kviz emisijama 1950-ih u Sjedinjenim Američkim Državama, mreže su preuzele kontrolu nad oglašavanjem, prelazeći na drugačiji sustav, nama poznat, reklamne stanke.

Kockanje ovdje nije bila iznimka, jer su kockarnice koristile svaku priliku za reklamiranje svojih usluga. Iako je komercijalnu robu bilo puno lakše prodati korištenjem TV reklama, kockarnice su također imale priličan udio posjetitelja. Ljudi su lako mogli biti obaviješteni o otvaranju novog kasina u njihovoj neposrednoj blizini. U 1970-ima i 1980-ima reklame su već bile uvelike uvriježene, a kladionice i kasina gledali su prema sportskim utakmicama. Stadioni bi imali posebne oglasne ploče, prvo statičnog, a zatim promjenjivog sadržaja. Mnoge od reklama bile bi posebno reklame kasina i kladionica.

Reklame današnjice

Internetske oglase puno je teže kontrolirati jer lako mogu doprijeti do šire publike i to svakodnevno. Najveći problem s tim je što djeca obično na kraju vide više oglasa nego što bi ikad trebala, do 200 godišnje. Ovo su samo oglasi za kockanje.

Još jedan problem s internetskim oglašavanjem kockanja je taj što promoviraju kockanje kao vrlo uobičajenu i normalnu aktivnost. Iako je kockanje uobičajeno, ono što se čini kao normalna, svakodnevna aktivnost može i dovodi do povećanja broja problematičnih kockara. Iako je internet najbrži i najjeftiniji način oglašavanja vašeg proizvoda, ljudi su jako zabrinuti zbog broja reklama za kockanje.

Danas neke zemlje imaju znatno strože zakone koji reguliraju broj reklama za kockanje, posebice u profesionalnom sportu. U Ujedinjenom Kraljevstvu reklama Zdravstvene lutrije zabranjena je zbog promicanja otplate duga putem kockanja. Slično tome, reklama SKY TV-a također je zabranjena jer se činilo da kockanje može poboljšati vašu osobnost i samopouzdanje.

VIŠE IZ KATEGORIJE

Najljepše pogrebne pjesme za nju i njega

Najljepše pogrebne pjesme za nju i njega

Pogrebne pjesme se ne bi trebale razlikovati od pjesama koje slušamo tokom života i koje smo zavoljeli. Prilikom posljednjeg ispraćaja bi se trebale slušati pjesme koje bi preminula osob

Koje cvijeće vole djevojke

Koje cvijeće vole djevojke

Cvijeće i ženska ljepota su nerazdvojiva veza. Od davnina se određen cvijet uspoređivao s osmjehom ili ljepotom žene, i upravo se tada rodila simbolika poklanjanja cvijeća. I doista, ako pogledamo bon

Zašto je bolje kladiti se u Hrvatskim kladionicama

Zašto je bolje kladiti se u Hrvatskim kladionicama

Klađenje u kladionicama dugo je popularno u svijetu pa tako i u našoj zemlji. Postoje desetci i stotine registriranih kladionica gdje se ljudi mogu doći okušati i staviti svoje sportsko znanje na test