Prednosti korištenja promotivnih ponuda za sve vrste roba i usluga

promo ponuda

Promotivne ponude mogu biti vrlo moćan marketinški alat za vašu robu i usluge. No, što uključuje promotivna ponuda? Promotivne ponude mogu uključivati mnogo toga, kao na primjer casino bonus koji mnoge igre na sreću nude novim korisnicima. Casino bonusi su ponuda za dobivanje dodatnog novca ili besplatnih okretaja kada uplatite vlastiti novac u casino. Bonus će vam dati prednost u odnosu na druge igrače, ali ima i neka ograničenja. Neka casina imaju zahtjev za minimalnim depozitom, ali postoje i mnoga casina koja nemaju nikakve zahtjeve.

Potrošači su lojalniji brendu koji nudi popuste

Promocije su sjajan način da promovirate ime svog brenda i izgradite lojalnost klijenata. Pomažu vam da se istaknete od konkurencije, na način da kada ljudi nešto traže, prvo se sjete vas.

Kada pokušavate razviti svoje poslovanje, važno je dati ljudima do znanja da su dobro odlučili  ako odaberu vas umjesto vaše konkurencije. To će povećati zadovoljstvo kupaca i pomoći im da se prisjete zašto su vas odabrali i da se stalno vraćaju!

Promotivne ponude vremenski su ograničene, čime se kupci osjećaju kao da dobivaju nešto posebno.

Popusti se također mogu kombinirati s drugim strategijama za privlačenje novih kupaca, a možete ponuditi i besplatno probno razdoblje od mjesec dana na primjer, što bi vam omogućilo da nove korisnike upoznate sa svojim proizvodom ili uslugom, a da ne riskirate nikakav novac unaprijed.

Kupci kojima se nude promocije vjerojatnije će izvršiti kupnju

Ponuda posebnih promocija učinkovit je način povećanja prodaje i lojalnosti kupaca. Mogu se primijeniti na mnogo različitih načina, od korištenja kupona i bonova do popusta na određene proizvode ili usluge.

Glavni cilj ponude promocija je potaknuti kupce na kupnju nudeći im poticaje kao što su popusti i besplatne ponude. Tvrtke koriste promocije iz različitih razloga: neke žele povećati prodaju i poboljšati svoju profitnu maržu; drugi možda žele privući nove kupce ili promovirati svoje brendove i proizvode; dok će pak drugi možda htjeti izgraditi svijest o brendu među postojećim kupcima ili zaposlenicima.

Promocije se mogu temeljiti na dobu godine (kao što su rasprodaje na Crni petak), određenim proizvodima (kao što su rasprodaje prijenosnih računala) ili čak samo nasumične ponude (kao što je besplatna dostava).

Promocije se mogu koristiti za čišćenje viška zaliha

Jedan od najboljih načina korištenja promocija je čišćenje viška zaliha.

Kada imate višak određenog proizvoda, lako je doći u situaciju da ste prisiljeni prodati je s popustom ili donirati u dobrotvorne svrhe. Međutim, pokretanjem promocije s dobrom ponudom i pristojnim vremenom možete očistiti taj višak zaliha bez prevelikog gubitka.

Promocije se mogu koristiti na razne načine:

  • Možete ponuditi popuste ili besplatnu dostavu kao poticaj kupcima da kupe vaše proizvode.
  • Mogli biste organizirati natjecanja u vidu darivanja na društvenim mrežama, gdje pobjednik osvaja artikl iz vaše trgovine. Natjecanje, odnosno darivanje, potrebno je promovirati prije nego što započne, u svrhu informiranja što većeg broja ljudi koji će potencijalno sudjelovati.
  • Mogli biste izraditi i ekskluzivni kod kupona za kupce koji se pretplate na vašu e-poštu ili vas prate na društvenim mrežama, a zatim podijeliti te kodove s njima putem tih platformi.

Ovakve promocije su sjajne jer vam omogućuju da se riješite stvari koje bi inače stajale uokolo i zauzimale prostor u vašem skladištu ili uredu mjesecima ili čak godinama. Oni također daju priliku kupcima koji prije možda nisu kupovali od vas da isprobaju nešto novo po pristupačnoj cijeni.

VIŠE IZ KATEGORIJE