Zbogom lošim navikama: Trenirajte mozak, stanjite trbuh

Nije tako lako riješiti se loših navika. Mi ćemo vam pomoći: slijedite ove korake, svakom posvetite tjedan dana i krenut ćete putem zdravlja

JUNK GRICKALICE

1. korak: Smanjite
Zaboravite velike vreće i kupujte male, od oko 50 g, savjetuje dr. Scott Isaacs, autor Beat Overeating Now! Većina malih vreća ima oko 200 kcal.

2. korak: Promijenite
Čips od kelja ima podjednako kalorija kao nacho čips, ali sadrži i 4 g vlakana.

3. korak: Hrskajte zdravo
Mrkve, celer, rotkvice hrskave su a gotovo beskalorične. Ako je potrebno, lagano ih posolite.

 

GAZIRANO

1. korak: Smanjite
Počnite smanjivanjem uobičajenog unosa, npr. pijete li 2 takva pića na dan, smanjite na jedno. Tako ćete postupno smanjiti žudnju za slatkim napitkom.

2. korak: Zamijenite
Umjetna sladila u dijetnim gaziranim napitcima i dalje vam jačaju žudnju za slatkim, kaže dijetetičarka Kristin Kirkpatrick. Pijte mineralnu vodu ili tonik.

3. korak: Dodajte
U mineralnu vodu dodajte malo limunova, limetina ili grejpova soka za dozu vitamina C, savjetuje Valerie Goldstein, koautorica The Stubborn Fat Fix.

 

CUGA

1. korak: Ograničite
Najprije procijenite svoj unos alkohola. Potom ciljajte na umjeren unos: najviše 2 pića na dan.

2. korak: Pijte doma
Tipična pivska čaša u restoranu ima oko ½ litre; limenka piva oko 3,5 dl. Alkohol pijte sa­mo kod kuće da možete kontrolirati kalorije koje unosite pićem.

3. korak: Na kapaljku
Sad srežite cugu tijekom radnog tjedna i popijte najviše 2 pića vikendom. Tako cuga postaje oblizek. Izbacite potpuno ako vas to čini sretnim.

 

KAVA

1. korak: Bez sirupa
Izbjegavajte dodatke koji mogu stajati na sobnoj temperaturi: puni su šećera i kalorija.

2. korak: Punoća
Punomasno mlijeko jest kaloričnije nego obrano, ali ta će vam masnoća pomoći da ne žudite za “obogaćenim” kavama, kaže Goldstein.

3. korak: Potpuno crno
Prebacite se na čistu kavu – naučit ćete je voljeti (ako želite, dodajte malo cimeta ili muškatnog oraščića). Ili pijte zeleni, crni ili oolong čaj.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh