Više testosterona, jače erekcije i bolji plivači

Zaštitite svoje plivače, održite razine testosterona visokima i pobrinite se da prehranom jajima i na još 15 drugih načina obranite svoj penis

1 / RAZBIJTE DVA-TRI

Počnite dan meko kuhanima kako biste večer dočekali tvrdi. B-vitamini iz jaja nužni su za libido i snagu erekcije, no stres vam može smanjiti njihove razine, kaže dr. Paul Lachance sa Sveučilišta Rutgers. Idealan doručak prije posla.

2 / KAŽITE NE SOJI

Kad su posrijedi “plivači”, sojino mlijeko  nije najbolji izbor (ako izbjegavate kravlje mlijeko, pijte neko drugo biljno mlijeko – bademovo, rižino, kokosovo, pirovo…). Harvardsko istraživanje pokazalo je da muškarci na soji imaju 41m/mL niži broj spermija od onih koji je ne jedu. Velik je to gubitak.

3 / VRATITE STAKLO

Bacite plastične spremnike. Istraživanje objavljeno u časopisu Reproductive Toxicology procijenilo je da izloženost bisfenolima u plastici može srezati koncentraciju spermija za 23 posto. Staklo može i u mikrovalnu i u konvencionalnu pećnicu. Srežite i dostavu.

4 / BILDAJTE PRAZNI

Prije negoli krenete s utezima, posjetite WC. Uriniranje prije napora sprječava da vam urin krene prema testisima, što zna uzrokovati upale i nateknuća, kažu u Urocentru New York. Ne onakvo nateknuće na koje ciljate.

5 / DINAMIČNI DUO

Premda je 99,9 posto tableta za penis prijevara, istraživanje objavljeno u Fertility and Sterility kaže da cink i folati udruženo podižu postotak zdravih spermića.

6 / ROQUEFORT JE PLAVI

Nakon večere napadnite sirnu platu. Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Applied Physiology kaže da masnoće iz roqueforta mogu povećati razine testosterona i libido.

7 / TRAMPA PROTIV TIPA 2

Zbog šećerne bolesti možete postati otupjeli između nogu: časopis Diabetes Voice navodi da je do 58 posto muških dijabetičara impotentno. Obuzdajte razine šećera te zamijenite škrob brokulom i špinatom.

8 / ISPOD ŠANKA I POJASA

Promislite dvaput prije nego što opet zavrtite rundu. Istraživanje iz časopisa Alcoholism: Clinical And Experimental Research kaže da 10 piva u jednoj večeri može sniziti testosteron do 23 posto te uzrokovati probleme u krevetu dugo nakon što mamurnost prođe.

9 / PRŽENA JAJA

Kasnonoćna upotreba laptopa može ubiti više toga od sna. Istraživanje objavljeno u Human Reproduction pokazalo je da to podiže temperaturu u mošnjama za 2,5 Celzijeva stupnja, što vam može spržiti plodnost. Ištekajte se nakon posla, postoje i pametnije stvari koje možete raditi u krevetu.

10 / DUBOKO ČIŠĆENJE

Američko društvo za rak kaže da smegma (službeni naziv) ispod kožice povećava rizik raka penisa. Pa sapunajte.

11 / DA DESANKI

Vaši solo spojevi vježbaju mišiće dna male zdjelice i pojačavaju erekcije. To je dobro za nju, a bome i vas. A i dobar je izgovor ako zaboravite pobrisati na kojim ste stranicama bili.

12 / MRKVE PROTIV RAKA

Plac vam je ljekarna kad je riječ o sprječavanju raka testisa. Beta- karoten u mrkvama ima nevjerojatne učinke protiv raka. Kolač od mrkve? Nepotvrđeno.

13 / UGASITE DA BISTE SE ZAPALILI

Zaboravite natpise, ovo će vas natjerati da promislite o cigaretama. Znanstvenici sa  Sveučilišta Boston pronašli su da zbog oštećenja krvnih žila pušači imaju kraće erekcije.

IGRAJTE NA VEĆE – Postanite veća životinja uz našu malu pomoć

+2,5 cm

Povucite u slučaju nužde. Trljanje u trajanju od 10 sekundi prije negoli vam je sila povećava protok krvi, a time i veličinu. Samo nemojte biti pregrubi.

+3,5 cm

Fleksibilnost u zdjelici daje više slobode vašem vitalnom organu. Tenzija ga stišće i uvlači. Još jedan razlog za nabavu prostirke za jogu.

+5 cm

Nosite li šlauh oko trbuha, otkrijte što je ispod njega veslanjem u intervalima koje usto steže i donji dio trbušnjaka. Velika korist.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh