Ubrzajte oporavak nakon intenzivnog trčanja ili bicikliranja

Poslije trčanja ili bicikliranja svom snagom mišići vam se osjećaju kao da ste razmjenjivali udarce s Godzillom? Omogućite im brži oporavak i smanjite bolove

Niz nedavnih istraživanja upućuje na to da postoje lukavi i lukaviji načini da umanjite bolnost i ubrzate oporavak nakon intenzivne aktivnosti. Što rade pobjednici, a što gubitnici?

Pobjednici

  1. Nošenje kompresivnih tajica
  2. Masaža nogu pjenastim valjkom
  3. Ispijanje soka od kiselih krastavaca
  4. Ispijanje kave

Gubitnici

  1. Ledena kupka
  2. Istezanje prije ili kasnije
  3. Nalijevanje vodom kako bi se “isprala” bolnost
  4. Antioksidansi u suplementima

Objašnjenje:

  1. Maratonci koji su nosili tajice tijekom 24 sata nakon utrke osjećali su manje bolova, pokazalo je britansko istraživanje.
  2. Dvadeset minuta masaže valjkom nakon aktivacije nogu može umanjiti bolove i sljedeća 72 sata, tvrde Kanađani.
  3. Ispijanje decilitra soka od kiselih krastavaca nakon treninga može ubrzati oporavak od grčeva i do 37 posto brže nego pijenje vode.
  4. Kofeinski ekvivalent 2,5 šalice kave sat vremena prije treninga i bilo kada tijekom dana nakon treninga umanjuje bolnost.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh