Spavajte čvršće čak i uz suprugu koja vam noću krade pokrivač

Pratite ove savjete koji razloge za razvod drže podalje od spavaće sobe.

Ako je bijeda loša partnerica u krevetu, onda partnerica koja hrče uzrokuje jako puno bijede. Ne samo da vas partnerica, koja vas održava budnima, osuđuje na loš san, već to može utjecati na vašu vezu i danju: prema studiji Sveučilišta UC Berkeley, ometan san svađe među partnerima čini još gorima.

Pratite ove savjete kako bi izgladili situaciju među plahtama – i zbližili se dok ste bez svijesti.

Hrkalica

Hrkanje je jedan od najčešćih problema s kojima se parovi susreću, kaže dr. Steven Zorn, diplomat Američkog odbora medicine spavanja.

“Polovina muškaraca i 25 posto žena hrče, a to je velik problem za one koji dijele krevet. Hrkanje spada u dvije kategorije: obično hrkanje koje je uzrokovano vanjskim utjecajima i apneja, koja je puno ozbiljnija.“

Riješite to: ”U pravilu, savjetujemo parovima da započnu s najmanje invazivnom metodom i krenu od nje“, kaže dr. Zorn. Drugim riječima, vrijeme je da provjerite koliko su učinkoviti čepići za uši.

Ako ne djeluje, ušijte džep na stražnji dio partneričine pidžame u koji može stati teniska loptica.

Znamo da zvuči čudno i pomalo nepraktično, ali evo zašto pali: do hrkanja češće dolazi kada spavate na leđima. Teniska loptica onemogućava da se hrkač udobno prebaci na leđa, zbog čega će tiho ležati na boku – i nadamo se, omogućiti vam miran san.

Ako se partnerica često budi hvatajući zrak, moguće da je riječ o apneji zbog čega bi trebala posjetiti liječnika.

Mlatilica

Ne može prestati mahati rukama i nogama. A kad ne izvodi karate poteze, krade vam poplun. Do trenutka kada svane, vi ležite sklupčani na rubu kreveta.

Riješite to: Ako se ponavlja svake večeri, trebala bi na pregled liječniku koji će ustanoviti je li riječ o neurološkom problemu. Ali, ako se događa povremeno, izbjegavanje alkohola četiri sata prije spavanje moglo bi dovesti do mirnijeg spavanja, kaže dr. Zorn.

Stres također može uzrokovati nemiran san, objašnjava dr. Meredith Broderick, liječnik u poliklinici The Polyclinic Sleep Medicine Center u Seattleu.

Stres ne uzrokuju samo uobičajeni krivci, poput napornog radnog dana. Čak i napeta serija na televiziji može poremetiti ciklus spavanja.

Drugim riječima, možda ne biste trebali gledati Stranger Things prije odlaska u krevet.

Ljudska grijalica

Temperatura njezinog tijela prelazi sve granice ugode, a vi inzistirate da prozori budu zatvoreni. U svakom slučaju, nikome od vas nije ugodno… što vodi do hladnijeg odnosa ujutro.

Riješite to: Prva opcija: predajte hladni rat. ”Ljudi najbolje spavaju kada je u sobi hladno“, kaže dr. Zorn.

Druga opcija: izvadite drugi pokrivač iz ormara. ”Dva pokrivača ne samo da vam pomažu regulirati temperaturu već smanjuju ometanje sna pokretima zbog kojih bi se mogli probuditi.“

Povrh svega, već gola tijela jedno uz drugo mogu povećati tjelesnu temperaturu; dok vas pokrivač štiti i rashlađuje.

Ovisnica o snooze tipki

Alarm počne zvoniti… i zvoniti… i zvoniti. Do trenutka kada oboje ustanete već kasnite i nervozni ste.

Riješite to: Dodatnih 10 minuta nema nikakve koristi. Ne dobivate kvalitetan san i zbunjujete unutarnji sat zbog čega ćete lošije spavati iduće noći.

“Tijelo najbolje funkcionira kada se uvijek budite u isto vrijeme“, kaže dr. Broderick. Budući da je to lakše reći nego napraviti, najbolji način da pobijedite snooze je da utvrdite vrijeme u koje zaista trebate ustati i namjestite alarm na to vrijeme.

Kroz otprilike tjedan dana bilježite koliko vam vremena treba da se oboje otuširate i koje je idealno vrijeme za polazak. Lakše ćete se držati rasporeda kad ćete znati da nemate viška vremena.

Noćna ptica

Nemate određeno vrijeme za spavanje ali je iritantno kada ste spremni utonuti u san, a partnerica planira ostati budna još satima. Ili još gore, kada napokon legne u krevet, probudi vas.

Riješite to: ”Tjelovježba potiče bolji i dublji san. Pobrinite se da vježbate barem četiri sata prije spavanja – kasnije bi vam se moglo biti teže opustiti u krevetu.

Drugo: Neka vam oboma bude prioritet boraviti na sunčevom svjetlu, čak iako to znači da ručate pored prozora. Nedavna studija Sveučilišta NorthWestern otkrila je da izlaganje dnevnom svjetlu omogućava bolji san.

Komentari

▲ Povratak na vrh